Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Perjantai 2.5.

Vesseli
 Share

Recommended Posts

Aamulla töihin 8 km 5:05/km HRave 127 (59% res). Pohkeet eivät vielä palautuneet keskiviikon mäkivedoista. Verenkiertoelimistö hyvin palautuneessa tilassa: istumasyke ennen juoksua alimmillaan 39, joten vauhtiin nähden hiukan korkeat sykkeet selittyvät väsyneiden pohkeiden aiheuttamasta huonosta juoksutaloudellisuudesta.

VK 15 km (PK 9km + VK 5km (nousevalla sykkeellä) + VR1km). Tempojuoksu. Wappujuopottelu nostaa kuntoa! Sama satsi kuin ke, mutta 3 min. nopeammin ja alemmilla sykkeillä. Viimeisiä kovempia ennen Yyteriä. Lenkin jälkeen pikavenyttely ja 45 min. nurmikonleikkuuta. Oli lenkkivermeet päällä ja huomasin nurmikkohommissa harjoittelevani itseltäni salaa. Hiippailin vauhdilla leikkurin kanssa (sykkeet 120-130), tuli PK-treeni siitäkin. Nyt grilli kuumaksi, viikonloppua!

2 tanssituntia seuraavasti:

Salsatimba ja reggaeton, jotka olivat kummatkin taso 3+4, eli aika haastavia, vaikeita tunteja.

Aika outo juttu sattui vain: Olen muina perjantaina (paitsi tänään) käynyt juoksemassa ja jättänyt repun vahtimestarille. Olen miettinyt, että onko liikaa varovaisuutta, että kyllähän se pukuhuoneessa menisi. No, tänään oli ihan outo ulkomaalaisen näköinen nainen pukukopissa (meitä ei ollut pukukopissa kuin kaksi naista, oltiin hyvissä ajoin, edellinen tunti oli parhaillaan menossa)ja nainen teeskenteli menevänsä tunnille, hymyili meille ja vaihtoi vaatteita. Ihmettelin hiukan, sillä kyseessä on jatkotunti, johon harvemmin enää tässä vaiheessa päästään mukaan. Kun olin vessassa, joku mies yritti tulla pukuhuoneeseen!

Myöhemmin seisoimme odottamasssa tunnille pääsyä tämän naisen kera, ja noin pari minuuttia ennen tunnin alkua hän hävisi paikalta siihen ilmestyneen miehen kanssa. Liekö kytännyt sitten ihmisten tavaroita pukukopissa? Ainakaan HCR:lle ei kannata jättää mitään tavaroita vartioimatta!