Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Talvisarjajuoksu Rovaniemi

Recommended Posts

Suomen vanhin juoksusarja käynnistyi jo 31 kerran :kädet 8.10. klo 13.00 Ounasvaaran Hiihtostadionin tuntumassa. Sarjoja löytyy kaikille . Viime vuonna tapahtumaan osallistui keskimäärin 150 juoksijaa/kisa, joka on aika hyvin kun ollaan täällä susirajalla. Sarjajuoksu on oivallinen testijuoksupaikka niin maratoonareille kuin vähän lyhyemmän matkan juoksijalle. Lisätietoja tapahtumasta löydät täältä.

http://www.rovaniemimarathon.fi/kilpailut/talvisarjajuoksu_2005-2006/

Ensimmäiseen osakilpailuun osallistui 183 kuntoilijaa. 5.11.2005 klo 13.00 juostaan taas Koskenkylän raitilla. Tervetuloa :heilutus

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Kyllä suosittelisin lepoa :uninen jos tuntee olonsa sairaaksi :sairas . Saattais päästä flunsasta vähä vähemmällä sairastamisella.

Epähän päässy sitte edes kannustamaan kun osakseni sattui tänään sairaan lapsen hoitaminen. Olisin muuten tuonut jälkikasvunkin sarjajuosuun. Jospa se vaikka innostuis juoksemisesta n. 25 vuotta nuorempana kuin isänsä.

Juoksu on juostu. Parasta siinä oli se kun juoksijoita oli 178 mikä on marraskuun osakilpailun ennätys 1st.gif . Oma juoksu oli vaivalloista aikaa kului 39.10. Takareisivaiva ja akilleskin vaivasi menoa siihen malliin, ettei ajasta tullut tän parempaa vaikka olosuhteet oli loistavat. Viikolla vaivannut flunssan poikanen tuntui vieneen sen vähänkin terän. Toivottavasti kurppa onnistui paremmin. Näin minä siellä näitä muitakin selkävaivaisia foorumilaisia. Toivottavasti ensikerralla kaikki ovat vireessä. :heilutus

Olipa omituinen juoksu. Aivan kuin en olisi ollut tässä maailmassa. Menomatkalla katselin, että onpa herttaisia lapsia kun juoksevat ja jossain vaiheessa huomasin, että ai niin, pitäis itsekin juosta.

Kääntöpaikalla kuulin puoliväliajan ja ajattelin, että vituiksi meni. Yritin sitten kiriä tulomatkan. Viimeisilla sadoilla metreillä muka kiristin loppukirinkin.

Mielenkiinnolla odotan tuloksia, sillä jotenkin tuntui, että leijun jossain ihme atmosfääreissä ja unohdin sulkea sykemittarin, että olisin saanut ajan.

Tultiin kotiin ja syöpäisin massun täyteen pizzaa ja olen nukkunut koko illan.

Ei hemmetti. Miehän olen tullut tulomatkan ihan mukavaa vauhtia. Loppuaika 5km 24,54.

Ei silti ollut kuin parikymmentä sekuntia huonompi kuin viimeksi, vaikka tuntui, että olin kyllä ihan muissa maailmoissa kuin itse paikan päällä.

Sehän meni hyvin vaikka flunssa yrittikin iskeä :peukku Pajonkos se puoliväliaika sitten oli?

12.55 oli puoliväli. Ajattelin siinä, että jos meno menee vielä lössömmin, tulee kyllä surkea aika. Oli pakko hiukan skarpata. Itse asiassa kun salaa haaveilin, että olis mennyt alta 24 minuutin. Mutta kun ei vielä kykene siihen niin ei kykene. Mutta jos tuo jalka vippaisi keväällä paremmin kun tulee talvi lönkötettyä tuota nelostien vartta.

Hyvä kun tuli tuo flunssa. Saan panna sen piikkiin ettei tulos parantunut. Olisko seuraavalla kerralla vuorossa se, että "lasit tippui päästä ja en nähnyt kunnolla" :hehe

ps. mulla on hiukan kuumettakin. Taitaa tulla lepopäivät eteen.

Tulipahan käytyä juoksemassa. Minulla ottaa vastaan se ajaminen sinne Rovaniemeen kun sitä matkaa on 300 kilsaa. Juoksu kulki ihan kohtalaisesti varsinkin meno kääntöpaikalle meni kevyesti mutta sitten alkoi vän niinkuin pujottelu hommat kilometrin ajan kun niitä juoksijoita alkoi tulla vasta suunnasta ja vauhti pääsi hiipumaan vähän. Aika kääntöön oli 17.15 ja maalissa 34.52 :heilutus .