Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lenkkiseuraa Pirkkola-Paloheinä akselilla (6:15-6:45 min/km)

mikasax
 Share

Recommended Posts

Pitkiä lenkkejä pitäisi tehdä, :but: yksin ne ovat aika tylsiä... Joten olisikohan olemassa jokin hölkkäporukka ko.alueella, mihin pääsisi mukaan, vai perustetaanko uusi...? Tavoitteena siis kesällä joku maraton (vaikka HCM; mutta kunhan katsoo miten kunto kehittyy, aikatavoite + 4 h) ja nyt pitäisi siis treenata

Ajankohdan ja reittien suhteen olen "kaikkiruokainen", mutta viikonloput lienevät helpoimmat. Itse asun lähempänä Pirkkolaa...

:sign0163:

Huomenna aamusta lähden joka tapauksessa juoksemaan jossakin tuossa haarukassa Haltiapolkua (20km). Jos joku haluaa sykronoida, niin joskus 9-10 aikaan aamusta olisi Paloheinästä hyvä lähteä. Mä meinaan juoksen ensin sinne, johon menee semmonen 40-45min. toi 6+min/km haarukka kuulostaisi hyvälle.

Olis varmaan piätnyt sanoa samalla kerralla heti, että toi Haltiapolku + matkat sinne/kotiin, on mulla tässä aika useikin ohjelmassa, kun siitä tulee sellanen sopiva yli 30km kieppi. Alle 6min/km en tällä hetkellä tommosta pääse, mutta hitaammin juokseminen toki onnistuu :)

Myöhemmin, kun noi koivet nyt ensin tottuu tähän ulkona juoksemiseen (liikaa matolla) on toki tarkoitus pidentää noita lenkkejä tuosta vielä paljonkin, jos kroppa kestää. Tarvittaessa juoksen kyllä yksikin, mutta juoksukaveri pitkille olisi kyllä hyvä bonus.