Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vinkkejä kaivataan; mistä tunnistat 'seppolaisen'?

Fanny Maria
 Share

Recommended Posts

• Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:039: Olen havainnut lieviä riippuvuuksia tätä palstaa kohtaan :) .

Omalla kohdallani se ilmenee mm. siten, että mietin vastaan tulevien juksijoiden taustoja ... 'seppolainen?' .

Kerro mistä sinä tunnistat 'seppolaisen' vai tunnistatko?

Onko olemassa jokin yhteinen piirre tai ulkoinen merkki ...

... :icon_redface: taidan olla vain utelias!

Mä olen itse asiassa miettinyt tätä samaa monta kertaa, varsinkin kun olen sellaiseen aikaan lenkillä, että vastaan tulee paljon lenkkeilijöitä.

Jossain vaiheessahan täällä yritettiin sopia jostain tunnusmerkistä tyyliin nenänvarren koskettaminen vastaantullessa, mutta ei taida olla tullut käytäntöön. No, enpä kyllä itsekään hieroskele nenänvarttani jokaisen vastaantulijan kohdalla, joten tapa ei ainakaan minun kauttani ole levinnyt :vrolijk_26:.

Jossain vaiheessahan täällä yritettiin sopia jostain tunnusmerkistä tyyliin nenänvarren koskettaminen vastaantullessa, mutta ei taida olla tullut käytäntöön. No, enpä kyllä itsekään hieroskele nenänvarttani jokaisen vastaantulijan kohdalla, joten tapa ei ainakaan minun kauttani ole levinnyt :vrolijk_26:.

Futisfoorumilla tunnusmerkkinä toimii sormien naksuttelu :icon_rolleyes: Niitä forumisteja nyt on muutenkin helppo tunnistaa muutenkin pelipaidoista ja -huiveista :smiley:

Voishan seppolaisillekin jonkun oman kehitellä :thumbsup:

Seppolaisen erottaa helposti hikinauhan tai t-paipaidan Sepon Talli -tekstistä. Onpa nähty myös Sepon Talli -rintanappeja. Naapurin poikakin ompeli farkkutakkinsa Iron Maiden -merkin päälle semmosen valkosen Sepon kangasmerkin. Läheskään aina Seppolainen ei merkkaa itseään, mutta melko varmaan on kyse Sepppolaisesta myös silloin kun vastaantuleva juoksija tarjoo ylävitosta, tai ohittava kannustaa peukalo pystyssä (katso mallia Kalzan kuvasta) tyyliin: "Tsemiä!.." tai "Jaksaa, jaksaa loppuun asti!.." Seppolaisuus on varsin yleistä ja etenkin keväisin Seppolaisia on paljon liikkeellä. Juoksutapahtumiin Seppolaisia hakeutuu usein laumoittain.

melko varmaan on kyse Sepppolaisesta myös silloin kun vastaantuleva juoksija tarjoo ylävitosta, tai ohittava kannustaa peukalo pystyssä (katso mallia Kalzan kuvasta) tyyliin: "Tsemiä!.." tai "Jaksaa, jaksaa loppuun asti!.." Seppolaisuus on varsin yleistä ja etenkin keväisin Seppolaisia on paljon liikkeellä. Juoksutapahtumiin Seppolaisia hakeutuu usein laumoittain.

Jos otetaan vaikka tunnusmerkiksi nuo Kalzan avattaressa olevat peukut. Sitten sitä tunnistaa toisensa melko hyvin tai munaa itsensä ihan totaalisesti...:hali_hehe: