Fanny Maria Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 :039: Olen havainnut lieviä riippuvuuksia tätä palstaa kohtaan . Omalla kohdallani se ilmenee mm. siten, että mietin vastaan tulevien juksijoiden taustoja ... 'seppolainen?' . Kerro mistä sinä tunnistat 'seppolaisen' vai tunnistatko? Onko olemassa jokin yhteinen piirre tai ulkoinen merkki ... ... taidan olla vain utelias! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chili80 Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Olen havainnut lieviä riippuvuuksia tätä palstaa kohtaan . Omalla kohdallani se ilmenee mm. siten, että mietin vastaan tulevien juksijoiden taustoja ... 'seppolainen?' . Kerro mistä sinä tunnistat 'seppolaisen' vai tunnistatko? Onko olemassa jokin yhteinen piirre tai ulkoinen merkki ... ... taidan olla vain utelias! Mä olen itse asiassa miettinyt tätä samaa monta kertaa, varsinkin kun olen sellaiseen aikaan lenkillä, että vastaan tulee paljon lenkkeilijöitä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanny Maria Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Author Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Mä olen itse asiassa miettinyt tätä samaa monta kertaa, varsinkin kun olen sellaiseen aikaan lenkillä, että vastaan tulee paljon lenkkeilijöitä. jospa saamme vinkkejä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalza Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Vähän menee vaikeaksi varmaan jos pitäisi alkaa yleistämään minkänäköinen on seppolainen. Täällä on varmaan vähän kaikennäköistä, -kokoista ja -ikäistä porukkaa. Mut tunnistaa siitä että oon aina lenkeilläkin purkka suussa :smiley: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marny Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Jossain vaiheessahan täällä yritettiin sopia jostain tunnusmerkistä tyyliin nenänvarren koskettaminen vastaantullessa, mutta ei taida olla tullut käytäntöön. No, enpä kyllä itsekään hieroskele nenänvarttani jokaisen vastaantulijan kohdalla, joten tapa ei ainakaan minun kauttani ole levinnyt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalza Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Jossain vaiheessahan täällä yritettiin sopia jostain tunnusmerkistä tyyliin nenänvarren koskettaminen vastaantullessa, mutta ei taida olla tullut käytäntöön. No, enpä kyllä itsekään hieroskele nenänvarttani jokaisen vastaantulijan kohdalla, joten tapa ei ainakaan minun kauttani ole levinnyt . Futisfoorumilla tunnusmerkkinä toimii sormien naksuttelu Niitä forumisteja nyt on muutenkin helppo tunnistaa muutenkin pelipaidoista ja -huiveista Voishan seppolaisillekin jonkun oman kehitellä :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esko Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Minut on ainakin lähiaikoina voinut lenkeillä tunnistaa mustasta lippiksestä, jossa lukee "Sepon talli". Edellisen marankin sen kanssa viime kesänä juoksin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JariS Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Seppolaisen erottaa helposti hikinauhan tai t-paipaidan Sepon Talli -tekstistä. Onpa nähty myös Sepon Talli -rintanappeja. Naapurin poikakin ompeli farkkutakkinsa Iron Maiden -merkin päälle semmosen valkosen Sepon kangasmerkin. Läheskään aina Seppolainen ei merkkaa itseään, mutta melko varmaan on kyse Sepppolaisesta myös silloin kun vastaantuleva juoksija tarjoo ylävitosta, tai ohittava kannustaa peukalo pystyssä (katso mallia Kalzan kuvasta) tyyliin: "Tsemiä!.." tai "Jaksaa, jaksaa loppuun asti!.." Seppolaisuus on varsin yleistä ja etenkin keväisin Seppolaisia on paljon liikkeellä. Juoksutapahtumiin Seppolaisia hakeutuu usein laumoittain. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umpimähkä Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 melko varmaan on kyse Sepppolaisesta myös silloin kun vastaantuleva juoksija tarjoo ylävitosta, tai ohittava kannustaa peukalo pystyssä (katso mallia Kalzan kuvasta) tyyliin: "Tsemiä!.." tai "Jaksaa, jaksaa loppuun asti!.." Seppolaisuus on varsin yleistä ja etenkin keväisin Seppolaisia on paljon liikkeellä. Juoksutapahtumiin Seppolaisia hakeutuu usein laumoittain. Jos otetaan vaikka tunnusmerkiksi nuo Kalzan avattaressa olevat peukut. Sitten sitä tunnistaa toisensa melko hyvin tai munaa itsensä ihan totaalisesti...:hali_hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
esan Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Monelta olen kysynyt, lukevatko palstaa. Useimmiten eivät lue. Eikö porukka myönnä, vai liikunko väärissä paikoissa. Pitäisi varmaan käydä lenkillä joskus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anitta Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Yritänpä muistaa merkin. Kyllä kai aika usein on niin, että kun näkee jonkun juoksevan, niin kyseessä mitä todennäköisemmin on seppolainen. Seppolan rintamerkki on hyvä ajatus myös. Onnistuiskohan sellaisen tekeminen itseltä, mun täytyy koittaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runtothehills Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Finlandia maralla viime syksynä yhdellä juoksijalla luki selässä: Yks´Vesku Sepon talli Meni vain niin kovaa, etten päässy juttusille... Link to comment Share on other sites More sharing options...
metsäpolku Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 :snoopy:nennävarteen vaan laastari niiin siitä tunistaa hyvin aika harva nykyään enää käyttää nenäteippiä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 Share Lähetetty 19. huhtikuuta , 2008 otsatatuointi voisi olla hyvä keino myös Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts