Jump to content
Juoksufoorumi.fi

To 3.4.

Kimmo
 Share

Recommended Posts

Kannatti laittaa herätyskello soimaan ja sännätä Huhtasuon laduille heti aamulla. Aivan upea keväinen hiihtokeli ja olosuhteet taas. Alkoi imuttamaan vasta viidennellä kympin kierroksella. Pari päivää vielä päässee ihan hyvissä olosuhteissa hiihtelemään. Sitten joutuu ehkä jo vaihtamaan juoksuun. Kyrsii jo nyt - on se vaan niin älyttömän TYLSÄÄ, tuskaista, epäluonnotonta, vaikeaa ja tyhmää hiihtoon verrattuna. Summassaari-maratoniinkin enää muutama viikko aikaa mutta tällä hetkellä se tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta. Ehkä nipinnapin puolikkaan vois jaksaa juosta läpi.

Ensin verrat n. 1.4 km. Matka ei täysin tarkka. Mittaan sen myöhemmin. Aikaa verroihin käytin 10 minsaa. Sitten itse VK-lenkura.

Alussa tuli korkeimmat sykkeet, kun 50 metrin aikana mittari näytti 176, joten tästä tuli lenkin maksimit. Mutta tuskinpa tuo paljoakaan vaikutti keskisykkeeseen. Vauhti oli tietysti jo reipasta, mutta tuosta on helppo vielä kiristää, joten pelivaraa maksimeihin on vielä mukavasti. Kunhan jalat vaan kestää, niin yritän joka matkalla ennätystä tämän vuoden aikana.

VK 6.4 km / 35:07 / 5:29 min/km / avg. 163 / max. 176 (maksimit tuli mittarin sekoilusta).

Mittasin lämmitelylenkuran pituuden, ja sain 1,35 km, joten kohtuullisen liki tuo 1.4 km meni.

Total 7.75 km

Olen jo niin pitkällä, että kurkussa on harmaat peitteet. Ällöttävän näköiset.

Tänään sain jo hiukan syötyä sauvasekoittimella mössättyä pastaa ja salaattia. Viimeksi olenkin syönyt maanantai-iltana. Pari päivää on eletty kylmällä piimällä ja herajauheella.

Puhuminen on edelleen vaikeaa kun suun aukaisu käy kipeää. Vimpulat tykkää kun mamma ei pääse komentamaan.

Olen mie varpaita pyöritellyt. Liikuntaa se on sekin.