Jump to content
Juoksufoorumi.fi

B-fit for B-day

joonas
 Share

Recommended Posts

Innoistuin tässä itse tuollaisesta kilpailusta, linkki tuossa alla.

http://www.bfitbday.com/

Ajattelin että olisiko muilla palstalaisilla innostusta moiseen. Katselin ilmatieteenlaitoksen kuvaajaa ja näyttäisi että 0-18 astee välille tuo 13.4, keskilämpötilaksi sanoivat tuollaista 5,5 astetta viime vuoden perusteella, ja pidemmältä jaksolta 3,3 C, synttäripäivä triathlon saattaisi saada sää historian perusteella. Eli pitäisi varmaa aloittaa hallissa uimalla ja siitä sitten lähteä pyöräilemään.

Mietin että koettais tässä pähkäillä sopivan uimahallin jossa aloittaa ja sitten siitä suoraa setviä joku sopiva pyörälenkki, sekä lopuksi juoksu. Omana matkani tulee siis olemaan tuollainen 3.22km - 46.67km - 14km. Nopeus varmaan riippuu tie olosuhteista eli olen maantiepyörällä tai cyclocrossarilla sitten liikenteessä. Aloitus varmaan sattuu tuonne 12-13 hujakoille. Tosin harmikseni joudun ilmoittamaan että tulen yrittämään suoritusta täällä helsingissä päin joka ei varmaan ole kaikille paras mahdollinen paikka. Mikäli säät sallivat nii voisihan tuota kuusijärveäkin miettiä, mutta se vaatisi että vedet lämpeäisivät ennätys tahtia.

-joonas

Joo voisi muutella vähän tuota laskuria selkeesti. Uintipainotus on minusta ainakin aivan turhan suuri. Pyörää toisaalta voisi minusta ainakin nostaa lähes pikkasen sillä eihän tuossa tule maksimissaa ku joku 50km pyörää, ja juoksukin saa vähän turhan painoarvon. Noooh mutta eipä se mitteen :)

-joonas

Tänä vuonna vielä olisi tuosta selvinnyt, mutta ensi vuodeksi tuo uinti hyppää vähän turhan pitkäksi kun pääsee siirtymään seuraavalle vuosikymmenelle..Ihan hauska juttu sinänsä, ja hauskuutta lisää se että mun synttärit sattuu keskelle tammikuuta, joten nuo pyörämatkatkaan ei pakkasissa (mikäli semmoisia nyt sattuu tulemaan) tunnu liian lyhyiltä:huh: