Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Forssan Suvi-ilta 14.6.08

Recommended Posts

Pitkän harkinnan jälkeen ilmoittauduin taas Forssan suvi-iltaan. Ajankohta on sopiva eikä ole liian kaukana kotoa. Lisäksi se oli ainakin viime kesänä hyvin järjestetty ja mukava tapahtuma. Nyt on taas aihetta harjoitella kun tavoite on asetettu. Tavoitteena on tietenkin voittaa oma viimevuotinen aika.

• 2 weeks later...
  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tuonne olen myös minä ilmoittautunut, tarkoitus olisi juosta se ensimmäinen maratooni. Eli motivaatio on ihan kohdallaan treenaamiseen, silti vähän väliä hiipii mieleen sellainen pelko että kuinkahan sitä maaliin asti selviää. No onneksi vielä on vähän aikaa harjoitella ja saada se usko että kyllä siitä selviää.

• 1 month later...

Tällä hetkellä vaikuttaisi kovasti siltä, että kauden ensimmäinen kokonainen osuu Forssaan. Viime kesäisestä neitsytmarastani jäi kaikin puolin hyvät fiilikset. Ja eikös "rikollinen aina palaa rikospaikalle". :sad:

Tapahtuma on kokonaisuutena erittäin onnistunut järjestelyjen puolesta. Kyllähän sieltä koko maran reitiltä muutama terävä mäki löytyy ja tiessäkin on hiukan kallistelua paikkapaikoin. Etukäteen kuitenkin arvelin reitin olevan paljon haastavampi, kuin mitä todellisuus lopulta oli. Eli ihan juostava reitti kaikin puoli, IMO.

Juu, tuonnehan se olisi tarkoitus tulla taas jälleen kerran tutusti ja turvallisesti. Olen AINA juossut kympin ja viime vuonna alkoi reitti vähän jo kyllästyttää, kun joka mutkan osaa melkein ulkoa. Silloin uhittelin meneväni puolikkaalle ja niin kuvittelin vielä ennen HCR:ää.

Mutta Forssassa on AINA helle, ja kun nuo hellejuoksut eivät sovi meikäläiselle, niin taidanpa tyytyä tuttuun ja turvalliseen kymppiin ja juosta puolikkaat syksyllä. Ilmottautua pitäisi 2 päivän sisällä, joten ei tässä hirveästi ole mietintäaikaa.

Mutta ei kai mikään estä ilmottautumasta kympille ja muuttamasta matkaa myöhemmin puolikkaaksi, jos fiilis tuntuu siltä? Parempi sekin, kuin että olen jo yhden kerran aikasemmin joutunut Forssasta vaihtamaan aikomani puolikkaan kympiksi flunssan vuoksi.