Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Loppuuko tv?

Reino
 Share

Recommended Posts

Ketkä on ostamatta digiboksia vielä nyt ja miksi?

Minulle kävi vanhanaikaisesti: Pitkään jo en ole oikein katsonut mitään telkkarista, ja pari vuotta sitten olisin jättänyt boksin ostamatta. Sitten hankittiin karvalakkimalli, ei kyllä kanavista kostunut, saati sitten kuvanlaadusta. Sitten olikin verukkeena lapset: Yhteyksien kautta oli saatavailla MTV Junior oheiskanavineen ilmaiseksi joten se hankittiin. Nyt on seuraava askel nauhoittava boksi JA canal+. Miten tähän jouduttiin? Olen kyllä vähän epäileväisena kytännyt vaimoa ja kyllä se taitaa katsoa enemmän roskaa nyt kun ennen. Itsekin löysin uuden laatusarjan, eli 30rock:in.

Olemme hukassa.Tervetuloa sohvaperunan iki-antoisa elämä...

Mutta onko selkärangallisempia?

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eipä tuossa telkassa ole paljon mitään katsomista, loppujen lopuksi. Arkena tulee katsottua puoliysin uutiset, ja sen jälkeen alkava jokin sarja, jotta saa unen päästä kiinni - ellei nukahda jo aiemmin. Oikeasti, jos digitv toimisi optimaalisesti, niin pitäisi saada tilata ja katsoa juuri ne ohjelmat mitä haluaa, silloin kun haluaa. En minä halua kytätä mitään aikatauluja ja asettaa itseäni tv:n ääreen, kun jokin ohjelma alkaa - enkä edes ohjelmoida mitään ajastimella.

Kaapeli-TV o meillä ja boksi ollut jo vuosia. Maikkarin kanavapaketti kuuluu tietenkin jokaisen talouden perusvarustukseen. F1-kausihan alkaa ihan kohtsillään. Muita maksukanavia ei ole, mutta tuon Eurosportin loppuminen ottaa kyllä sen verran pattiin, että koskaan ei tiedä, milloin sen katsomiseen vaadittava kanavapaketti tulee hankittua.

Meidän taloudessa ei Formulat jyllää, mutta saa kyllä jonkun toisen taloudessa jyllätä ei se minulle kuulu. Vaimon työpaikalta tuli just firman lahja työntekijöille: Tupla-DVD jossa ekassa levyssä viime vuoden parhaat palat formuloista , ja huippuna toinen DVD jossa on 1) Eka mainos jossa Kimi on taksikuski 2)Toinen mainos jossa Kimi on lentokapteenin ääni, ja huipentumana yhdestä kuvakulmasta kuvattu otos jossa Karhuvaara ja Kimi allekirjoittavat mainosten sopimukset! Kyllä oli juhlaa! Ei olisi edes Monty Python kyenneet moiseen.

Television katselu loppui tässä taloudessa jo viime syksynä kokonaan. Paljon enemmän vapaa-aikaa vaikka mihin. Sitten kun Hesaria lukee, niin siinä on useista leffoista, ohjelmista ja sarjoista kerrottu niin hyvin, että voi ihan vaivattomasti keskustella työpaikan kahvipöydässä televisiojutuista, vaikka koko laatikkoa ei enää edes omista. :P

Niin, lienet sitten lapseton- eräs tämän maan ihan oikeasti -kaikki tuntee nimen- johtavista koomikoista kertoi minulle miten vaikeata oli kun niillä ei ollut telkkaria lapsena kun oli hipit vanhemmat. POjat puhui aamuvoikassa aina edellisen illan ohjelmista, ja se oppi kuuntelemaan ja ennakoimaan mitä ne oli nähneet, ja osallistumaan kesulsteluun, jotta olisi ollut "in". Tänä päivänä sillä ei itsellään kolmen lapsen isänä ole telkkaria kotona..katsovat kyllä DVD:tä ja lapset ei ole vielä kouluikiäisiä, joten.

AutoURHEILU? Hatapa, oikeasti. Huhhuh.

Se on katsos meillä, jotka olemme ikämme kasvaneet tässä Jyväskylän Suurajojen ja myöhemmin Neste Rallin piirissä, veressä tuo autourheilu. Ja sikseen, mikä sen rentouttavampaa, kuin sunnuntaina pitkän lenkin ja hyvän lounaan jälkeen heittäytyä sovalle pitkälleen katsomaan formuloita? Siinä ei kauan nokka tuhise, tai siis kauan ei kestä, kun nokka tuhisee ja äijä on unessa.

Liberaliuuteni vieedän nyt ääriipäähänsä...mutta vielä tuudun "maku on omansa" (hei, Herraseni, ystäväni) voidaanko tästä edes argumentoida? Itse olen cricketin ystävä (mun fanit muistaa mun asuneen josksu Australiassa ja Intiassa myöhemmin); Jos rahalla saisi, niin maksaisin miellelläni hetipäiten mietittynä 40 euroa kuussa jos saisi SKY:n...

Nyt täytyy muokata: Fanit on siis "fanit" ja tarkoitan niitä jotka on seurannut kirjoituksiani. Vitsi ikäänkun. Kyllä on pyörän ostaminen vaikeata...

...vaan ei nin vaikeata kun sen keksiminen...

Sain entiseltä vuokraemännältäni lahjaksi tv:n ja videot (olin niin hyvä vuokralainen). Digikanavia ei täällä näy, mutta tykkään katsoa dartsia ja snookeria, kun niitä tv:stä tulee. Joskus myös hyviä dokumentteja ja elokuvia. Kriketistä en ymmärrä juuri mitään, mutta rugbyä tulee katsottua, tosin yleensä pubissa.