Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ponnenjärvi NonStop 2008 -kilpailukutsu

X-Caliber
 Share

Recommended Posts

Pe 16.05.2008 PONNENJÄRVI NON STOP 16.-17.5.2008 klo 18.00-18.00.

PAIKKAKUNTA, LÄHTÖPAIKKA ja KELLONAIKA: Töysä, Sepänniemen lomakylä

klo 18.

MATKAT JA SARJAT: 10 km/kierros, 24 tuntia tauotonta juoksua

Ponnenjärven ympäri. Jokainen voi juosta vuorokauden aikana 1 tai useamman kierroksen kellokkaan tahtiin (6 min./km)tai omaan tahtiinsa, yksin ultrana tai joukkueessa viestinä. Edetä voi myös pyöräillen, kävellen tai sauvakävellen.

OSANOTTOMAKSUT JA ILMOITTAUTUMINEN: Kuntoilijoiden Os.maksu 20 €

(JK 17 €), (10 €/hlö joukkueilta yli 5 henk./joukkue)

Tili: 548502-412560.

ULTRAJUOKSIJOIDEN (yli 100 km juoksevat) OSANOTTOMAKSUT 40 €, jk 35

€, Sis. 24 tunnin huolto, juomat, aamupuuro, ruokaa tarpeen mukaan,

ajanotto, kuljetukset maaliin juoksun loputtua, sauna, palkinto.

Juoksijakortilla alennus osanottomaksusta!

Huom! Varaa majoitus ajoissa!

PALKINNOT, MITALI: Mitali + t-paita, arvonta.

REITTI: Reitti (10 km) kiertää Töysän Ponnenjärven ympäri, mitattu virallisesti.

LISÄTIETOJA: Reittiennätykset: Peeter Vennikas 202 km (2004), Maria Tähkävuori 196,456 km (2005).

YHTEYSHENKILÖ JA PUHELIN: Marja-Liisa Rannikko, Sepänniemen Lomakylä, 06-5261550, 0400-900173.

YHTEYSHENKILÖN SÄHKÖPOSTI: lissu@sepanniemi.toysa.fi

JÄRJESTÄJÄ: Sepänniemen Lomakylä

• 2 weeks later...
  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Tulossa olin/olen ei vielä tiedä tarkasti. Polvi on paskana ja juuri olen menossa näyttämään lekurille. Pyydän nyt apua kaikilta jumalilta, että se ei olisi mitään kovin vakavaa. Kevään treeni menikin liian hyvin...

Toivottasti siis olen tulossa. Juoksun lomassa voisi muutaman sanasen vaihtaa kun kovin pitkä lenkki on ja ihan yksin sitä ei toivottavasti tarvi taivaltaa.

Polvi on paskana ja juuri olen menossa näyttämään lekurille.Toivottasti siis olen tulossa.

No voi räkä. Vaikka minulla on kaikki tosi hyvin, niin näistä terveysjutuista

ei voi ikinä mennä valalle.

Jos nyt käy niin, että täysipainoinen osallistuminen ei voi tulla kyseeseen, niin

laitapa viestiä. Jos näet haluat kuitenkin tulla köpöttämään sen minkä kulkee, voit käyttää mökkiäni lepäämiseen ja huoltoon: Ei tarvitse miettiä majoitusta sen enempää.

Sillä vaikka kunto ei aina ole kohdallaan, niin reissu on kyllä ansaittu!:mad14:

Minä olen tulossa, mutta niin ... onhan noita mahollisuuksia vielä ittensä teloa. Akillesjänteet on ollu tulehtuneena ja oikean olkapään kaaduin pyörällä paskaksi viikko sitte... eli ihan mitä vaan vielä seuraavaan neljään viikkoon voi mahtua (salama iskee tms.). Mut siis joo... jos ei jäseniä lähde irti niin sitten tullaan Töysään.

Vaikka minulla on kaikki tosi hyvin, niin näistä terveysjutuista

ei voi ikinä mennä valalle.

Jos nyt käy niin, että täysipainoinen osallistuminen ei voi tulla kyseeseen, niin

laitapa viestiä. Jos näet haluat kuitenkin tulla köpöttämään sen minkä kulkee, voit käyttää mökkiäni lepäämiseen ja huoltoon: Ei tarvitse miettiä majoitusta sen enempää.

Sillä vaikka kunto ei aina ole kohdallaan, niin reissu on kyllä ansaittu!:mad14:

Ei sitä terveyttä osaa arvostaa tarpeeksi kun vasta sitten kun se on mennyttä. Mutta en heitä kirvestä kaivoon. Lääkäri määräs lepoa ja jos perjantaina on vielä kipee niin uudestaan. Tuntuu jo nyt paremmalle.

Jos nyt sitten tulen, niin otan jonkinlaisen "huoltoporukan" mukaan. Mutta kiitos tarjouksesta. Yritetään nyt kaikki pysyä terveinä niin päästään katsomaan hirviötä silmästä silmään ja nauttimaan ponnenjärven maastoista.

Tulossa olen minäkin, jos vain terveenä ja jalat suurin piirtein on ehjänä. Juostu on piiitkäään ja hiiitaaasti. Tämän viikon pitäis vielä määrää juosta. Sitten pääsis keventelemään. Jamesille tsemppiä polven kanssa, niin päästään kohtaamaan Ponnenjärven hirviö ja mahdollisimman monta kertaa, vaikka 20.

Kaikenlaisella tärinättömällä treenillä (vesijuoksu, cross trainer, kuntopyörä) voi hyvin ylläpitää peruskuntoa sen aikaa että polvi ehtii toipua. Sitten kun koipi alkaa tuntua paremmalta, niin varmuuden maksimoimiseksi voi hyvin tehdä vielä parit treenit vaikka uima-altaassa. Kuntoa ei siinä ehdi kadota juuri ollenkaan, mutta päinvastaisessa tapauksessa (eli liian aikaisin juoksutreeneihin palaamalla) voi aiheuttaa vahinkoa enemmänkin. Sanoo nimimerkki "Been there, done that".

Tämähän on oikein vammaisten ketju...

Seppo siirtää pian tämän tuonne vammat osioon...

Jotenka yksi jalkavammainen ilmoittautuu mukaan, jos tuo koipi kestää edes kohtuullisesti nämä tämän hetken määrätreenit...

Kipuja on, mutta se ei enää jaksa yllättää...

Päätöksen teen viimeistään kisaa edeltävänä päivänä ja punkata ajattelin Petterin mökissä ja jos pedit ovat täynänsä niin koisin vaikka sängyn alla...

Täytyy varmaan tuon kisan jälkeen käydä kuvauttamassa tuo koipi ja keskittyä sen parantelemiseen...

Siinä on aikaa ennen E24:sta, jonne on aivan pakko päästä...

Pitäkäähän itsenne terveinä...

Tämähän on oikein vammaisten ketju...

Ihan putkeen ei ole mullakaan viime kuukaudet mennyt, mutta ei nyt ehkä ihan miinakenttäänkään ole astuttu, koska koko ajan olen pysynyt yhtenä kappaleena. On täysin mahdollista, että terveenä pääsisin Töysässä starttaamaan. Kunto on sitten toinen juttu. Sille ei ole kauheasti enää tehtävissä.

Toivottavasti Jameksella ja Shamaanilla asiat kääntyvät parhain päin ja myös JiiTeen ja Petterin viimeiset viikot menevät mallikkaasti. Muutaman viikon päästä sitten nautiskelemaan. :cool0010:

...punkata ajattelin Petterin mökissä ja jos pedit ovat täynänsä niin koisin vaikka sängyn alla...

Kyllä se on yksi puhe niin kuin sökössä: Punkka löytyy. Tervetuloa:morebeer:

On vielä yläorrelle varattu tilaa kun saatetaan saada jokerina huoltajia

meitä kaikkia auttamaan.:thumbsup:

Matka voi edetä jos on terve. Kyllä se on kuntoa tärkeämpää. Itsensähän

jokainen kuitenkin haastaa omilla eväillään - vaan eipä haasta jos joutuu

saunaan ennenkuin on päässyt edes yrittämään.

Hitto malttia! Parantukaa!:076:

Jäi Eppu mainitsematta, vaikka muutama viikko sitten Ponnenjärvestä puhuttiinkin. Jolkottajakin sitten jättää potilas Sairasena olon ja sinnittelee viivalle, niin saadaan mukava järvenkiertoporukka kokoon. (+ Tietysti muutama muu palstalainen ja iso joukko heitä, jotka keskittyvät ulkoiluun eivätkä seppoiluun.)

Mutta nyt lörpöttely vähemmälle. Jos osallistun, seuraava viesti tähän ketjuun ilmestyy 18. toukokuuta.