Jump to content
Juoksufoorumi.fi

pe 22.2.2008

_API_
 Share

Recommended Posts

jahas, pääsin näköjään yllättämään. tämän päivän 10,5km takana. alkoi vähän kehnosti vesi sateella ja sitten loppumatkan paistoikin aurinko - menohaluja sen mukaisesti.

mielenkiintoista huomata, että mulla on matkamittari mukana:

10,5km = 1052 kcal

10,0km = 999 kcal (eilen)

hehheh, kyllä tää nyt helpotti :), ja matkan mittaus tuli halvaksi..

Todellista nautintoa työmatkapyöräilyn merkeissä.

Alusta vettä ja sohjoa, jonka alla peilijää ja vettä satoi kaatamalla. Olin työpaikalla niin märkä että repussa muovikassissakin olleet vaihtovaatteet olivat läpimärät.

"Casual friday" työpukeutumisessa siis.:goodvibes:

Näitä päiviä on mukava muistella sitten kesähelteillä maantiepyörällä viilettäessä...

Aamulla oli jalat ihan tönköt, mutta hevoslinimentti auttoi ja sulkikset sujui kerrankin hyvin! Vähän yli tunti pelattiin, 3-1 tuli turpiin. Mutta vimpassakin erässä mulla oli eräpallo.. Aina en välttämättä voita yhtään erää kun on niin kova kaveri vastassa. Mutta pääasiahan on että hiki virtaa :smiley:

Illan lenkura oli 15,7 kilsan pituinen pururatarykäisy. Ei sinne mettään näy aurinko paistavan, joten tuli taas tuota tasapainoreeniä märällä jäällä. Pari kertaa meinas lentää nurin, mutta ei tullu vieläkään talven ekaa kaatumista tilastoihin! Jollain muuten oli Kaarinassa ollut jännä idea kun yhteen mäkeen oli laitettu ~50cm lumikerros.. No sai hangessakin rämpiä sitten!