Jump to content
Juoksufoorumi.fi

42v / 42km

lenkkimies
 Share

Recommended Posts

Eräs kokenut maratoonarituttu oli vuosi sitten järjestämässä kavereilleen omaa pikku maratonia "42,195 -vuotissyntymäpäivänsä" kunniaksi. Mutta eipä tuosta sitten enää mitään kuulunut kun h-hetki alkoi lähestyä, eikä hyttikaveri lopulta ilmestynyt kevään koittaessa Tukholman laivaankaan. Oli vissiin tullut vähän itse aiheutettuja mutkia matkalle..

...Mutta mikäli et satu itsellesi sopivaa maratonia löytämään huhtikuun puolivälistä, mikään ei estä sinua toteuttamasta samaa ideaa. :thumbsup:

Tällä viikolla (pe.) tulee ikämittariin 42v. sitä voi sitten suven maratoneilta hakea symboliikkaa vaikkapa joidenkin käyttämästä sanonnasta ”maraton on nousuineen ja laskuineen kuin ihmiselämä pienoiskoossa”

Minä ajattelin juhlistaa 40 vuotissyttäreitäni juoksemalla kesällä 40 km ja laskettelemalla juhlatunnelmissa viimeiset 2,195 kilometriä. :bumps:

Ensi vuodelle, kun itse täytän 42 v, on ollut ajatuksissa aika hurja urakka: silloinhan täytyy tietysti juosta vuoden aikana 42 x 42 km.

Tämä vuosi olisi aikaa hankkia tuohon riittävä kestävyys.

Tässä on kyllä ajatusta...

Itse en ole aikonut maraa juosta, mutta 42 kertaa vuodessa voisi jo houkutellakin...

No näin nuorella miehellä on vielä muutama vuosi aikaa tuota harkita ja hankkia sitä pohjakuntoa...

Vaan yllättävän äkkiä se aika kuluu...

Tällä viikolla (pe.) tulee ikämittariin 42v. sitä voi sitten suven maratoneilta hakea symboliikkaa vaikkapa joidenkin käyttämästä sanonnasta ”maraton on nousuineen ja laskuineen kuin ihmiselämä pienoiskoossa”

oot hyvää vuosikertaa, mutta pakkoko sitä juhlajuoksua on suveen asti jättää...

Ensi vuodelle, kun itse täytän 42 v, on ollut ajatuksissa aika hurja urakka: silloinhan täytyy tietysti juosta vuoden aikana 42 x 42 km.

Tämä vuosi olisi aikaa hankkia tuohon riittävä kestävyys.

Mielenkiintoinen urakka odotettavissa!

Olen kuullut myös yhdestä hurjasta joka juoksi ikänsä verran maileja syntymäpäivälahjaksi vuorokauden aikana.

Ensi vuodeksihan on ollut vähän puhetta Viiskymppisten viiskymppisestä, kun yhdellä jos toisella tulee matkamittariin tuo puoli vuosisataa. :sad:

Itse aion mennä New Yorkiin juhlimaan omaa syntymäpäivääni, mutta jos tuollainen "Kotiratasynttäriviiskymppistenviiskymppinen" jossakin päin nähtäisiin tarpeelliseksi järjestää, niin ilman muuta olen mukana.

Ensi vuodeksihan on ollut vähän puhetta Viiskymppisten viiskymppisestä, kun yhdellä jos toisella tulee matkamittariin tuo puoli vuosisataa. :sad:

Itse aion mennä New Yorkiin juhlimaan omaa syntymäpäivääni, mutta jos tuollainen "Kotiratasynttäriviiskymppistenviiskymppinen" jossakin päin nähtäisiin tarpeelliseksi järjestää, niin ilman muuta olen mukana.

Suurin salittu etenemisnopeuskin olis 50?:action-smiley-073:

Me vain vähän alaikäiset wannabe-viiskymppiset ei taideta päästä edes seuraamaan moisia kinkereitä :mad0228: