Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Perjantai 15.2.

Jusuma
 Share

Recommended Posts

1h45min kuntosalilla. Piti juoksemassakin käydä, mutta polvi tuntuu vähän oudolta eikä muutenkaan innosta toi tuuli ja kylmyys. Taidan jäädä kotiin siivoomaan illaksi :thumbsup:

Herra siunaa, ite en ole ehtiny vielä edes aamupuuroa syödä ja sä olet käynyt jo lenkillä.

Ensin seppolaan, sitten aamutoimet...

Ei kai menny puurot väärään kurkkuun? :smiley: Itsekin aina tulen Seppolaan hampaiden pesun ja aamupuuron välissä ;-)

Lähellä oli. En meinaan ole itse koskaan ymmärtänyt aamuvirkkuja. :hali_hehe: Missä salilla käyt, Kalza?

Norssi, Itä-Turun helmi keskellä Varissuota. :dancers:

Ihan suht ok sali, ainakin kun mun ei tarvii maksaa mitään.. En kyl tiedä miksen maksa mitään, enkä oo viittinyt kysyäkään. Kaverin kaveri pyörittää sitä toimintaa, niin kai kuulun sitten johonkin sisäpiiriin :smiley:

Norssi, Itä-Turun helmi keskellä Varissuota. :dancers:

Ihan suht ok sali, ainakin kun mun ei tarvii maksaa mitään.. En kyl tiedä miksen maksa mitään, enkä oo viittinyt kysyäkään. Kaverin kaveri pyörittää sitä toimintaa, niin kai kuulun sitten johonkin sisäpiiriin :smiley:

Juu tuttu paikka. :) Asustelin Varissuolla 18 vuotta. Itse käyn länsikeskuksessa yhellä salilla. Aattelin vaan jos sattumoisin olisit ollu samalla salilla, mutta et ihan. :/

Lepopäivä juoksusta. Mutta olen väsyneempi kuin pitkän lenkin jälkeen.

Kuusi tuntia autossa istumista ja kaksi tuntia kirkossa istumista pojan valatilaisuudessa...Molemmissa paikoissa kun yrittää pitää ipanoita aisoissa ja hiljaisena, niin se käy työstä:) Taistelunäytös pihalla suoritettiin jäätävässä tuulessa ja purevassa pakkasessa. Mutta juhlavaa oli kaikesta huolimatta.

Juu tuttu paikka. :) Asustelin Varissuolla 18 vuotta. Itse käyn länsikeskuksessa yhellä salilla. Aattelin vaan jos sattumoisin olisit ollu samalla salilla, mutta et ihan. :/

Otan osaa, ei oo varmaan ollu helppoa asustella varissuolla 18 vuotta.. ;-)

Nooh, ei kai se niin paha paikka ole. Ainakaan koko Varissuo. Pukukoppiin ei kannata jättää Norssilla housuja vaikka ne olis litimärät ja kuraset, ne häipyy sieltä alle aikayksikön. Onneks oli joku löytötavaravarasto niin ei tarvinnu shortseissa pakkasella polkea kotiin. Välillä siellä koitetaan polttaa koko koulua ja välillä heitellään vaan nyrkinkokosia kiviä ikkunaan, mutta muuten ihan rauhallinen koulu :smiley:

Mulla taitaa olla länkkäriin vähän turhan pitkä matka salitreenaamaan kun asustelen tässä Huhkolan kupeessa. Kaupungilla olen joskus käynyt Nautiluksessa. Sinne on aina saanut jotain ilmaiskortteja siellä käyvän siskon kautta niin on päässyt treenaamaan kun Norssi on ollut kiinni...

Otan osaa, ei oo varmaan ollu helppoa asustella varissuolla 18 vuotta.. ;-)

Nooh, ei kai se niin paha paikka ole. Ainakaan koko Varissuo. Pukukoppiin ei kannata jättää Norssilla housuja vaikka ne olis litimärät ja kuraset, ne häipyy sieltä alle aikayksikön. Onneks oli joku löytötavaravarasto niin ei tarvinnu shortseissa pakkasella polkea kotiin. Välillä siellä koitetaan polttaa koko koulua ja välillä heitellään vaan nyrkinkokosia kiviä ikkunaan, mutta muuten ihan rauhallinen koulu :smiley:

Mulla taitaa olla länkkäriin vähän turhan pitkä matka salitreenaamaan kun asustelen tässä Huhkolan kupeessa. Kaupungilla olen joskus käynyt Nautiluksessa. Sinne on aina saanut jotain ilmaiskortteja siellä käyvän siskon kautta niin on päässyt treenaamaan kun Norssi on ollut kiinni...

Juu, en paljon kaipaa sinne takaisin, ei siitä päästä mihinkään. :icon_redface: Mutta ilmainen sali kannattaa aina. :yaya:Mä luulen että suhun törmää parhaiten pakastealtaalta - päätellen tuosta jäätelöketjusta. :hali_hehe: Mut lopetetaan mee turkulaiset offtopic ettei porukka revi pelihousuja.

Ai niin, ontopic: salilla tänään 1 tunti, työntävät lihakset.

45 minsaa kuntosalilla, jossa ensin lyhyt lämmittely juoksumatolla, sen jälkeen lihasryhmiä aika tasaisesti.

30 minsaa wave-tuntia. Huh, enpäs muistanut, että kyseessä oli näin rankka laji, läähätti hullun lailla, sykkeet kävi korkealla ja hiki virtasi tauotta.

Ainut ikävä yllätys oli aerobic-tossua riisuessa, että se oli taas hankannut vasenta nilkkaa, johon tuli yli 2 viikkoa sitten se potku. Ilmeisesti kovatahtinen wave-tunti korkeavartisilla tossuilla, jossa jalat pomppii hullun lailla aktivoi vanhan kivun uudelleen.