Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Wiha 2008

Toh
 Share

Recommended Posts

• Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Toivottavasti kisa vakiinnuttaa paikkansa. Nyt Suomessa on valittavana kolme satasta kesäkuun alusta lokakuun loppuun.

Ei pitäisi olla kellään kauheasti valittamista, kun lisäksi on tarjolla sekä lyhyempiä (maasto)ultria että pitkäkestoisempia reissuja.

Toivotaan ettei Endurance pukkaa syyleiriään samalle viikonlopulle ...

• 3 months later...

Wihan kilometrien reitti alkaa pikkuhiljaa hahmottua. Tapahtumakeskuksena toimii Pirkkahalli (nykyisin nimeltään Tampereen Messu- ja Urheilukeskus) ja reilun kolmen kilometrin reitti kiertää Pirkkahallin lähistössä. Reitti on erittäin tasainen ja nopea, koska Pirkkahalli on rakennettu entisen lentokentän päälle ja osa reitistä kulkee vanhan kiitoradan paikalla.

Reitti tullaan myöhemmin mittaamaan virallisesti, mutta alustava reittikartta löytyy jo osoitteesta http://www.wiik.fi/maraton/

Juostavina matkoinahan ovat siis 100km, 50 km sekä kaksi maratonia (startit klo 9 ja klo 15). Myös lyhyemmät matkat ovat toki mahdollisia :icon_rolleyes:

Kehitys kehittyy... Mua jotenkin viehätti kuvien perusteella Wihan vanha reittiympäristö, ajatus jonkinlaisesta pihajuoksusta tai jostain. Mut järjestämismahdollisuudethan on rajallisia. Hienoa, että tällaisia järkätään! Olen ajatellut, että jos vaikka ylittäisin itseni ja tekisin juoksutapahtuma -altistusharjoituksen osallistumalla Wihan hölkkäsarjaan. Ja tämä oli multa jo paljon sanottu, tosin ei vielä luvattu.

Kehitys kehittyy... Mua jotenkin viehätti kuvien perusteella Wihan vanha reittiympäristö, ajatus jonkinlaisesta pihajuoksusta tai jostain. Mut järjestämismahdollisuudethan on rajallisia. Hienoa, että tällaisia järkätään! Olen ajatellut, että jos vaikka ylittäisin itseni ja tekisin juoksutapahtuma -altistusharjoituksen osallistumalla Wihan hölkkäsarjaan. Ja tämä oli multa jo paljon sanottu, tosin ei vielä luvattu.

Vanha tapahtuma oli tunnelmaltaan tosiaankin varsin ainutlaatuinen. Koska kuitenkin päätimme yrittää kehittää tapahtumaa enemmän "oikean" ultran suuntaan, oli muutokset pakko tehdä. Nöyrinä jäämme katsomaan, millaisen vastaanoton uudistettu tapahtuma aikanaan saa. Tuskin tästä kuitenkaan liian steriiliä tapahtumaa tulee, koska samat sählärit näitä hommia edelleen hoitelevat.

• 2 months later...

Tätä varmaankin vielä kadun, mutta ilmoittautuminen sataselle pistetty vetämään.

Ehtiihän tuosta vielä E24:lle palautumaan...

Näin raskaan päätöksen jälkeen onkin lähdettävä lepäämään.

Wiha on mietinnässä itsellänikin, päätös tulee varmaan viime tipassa sillä Finlandia maratonille olen menossa ja sieltä ei niin montaa viikkoa ole Wihaan... E24:een olen myös ilmoittautunut mutta toistaiseksi ollaan niin kaukana varasijoilla ettei oikein vielä ole jaksanut ajatella niin kauaksi.

Mukavia tapahtumia nuo Wihat, joten saas nähdä... ?