Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sport Tracks 2.0 julkaistu

Recommended Posts

Näin on käynyt jo pari kertaa ja nimenomaa pitkillä lenkeillä, pikkusen vajaa 4tuntia. Neuvo vielä miten saan muistin tyhjäksi.

Onko sinulla sijainnin tallennus mittarissa sekunnin välein vai smart recording -tyylisesti? Mittarissa ei muistaakseni riitä tallennuskapasiteettia neljäksi tunniksi, jos tallennus tehdään joka sekunti, mutta kun käyttää smart recordingia, joka yleisesti ottaen on riittävä tallennusväli, niin kapasiteettia pitäisi riittää ainakin kymmeneksi tunniksi tjsp. Muistia ei tarvitse itse tyhjentää, sillä mittari pyyhkii vanhempien harjoituksien reittitietoja sitä mukaa muistista, kun se tarvitsee uusille tilaa.

• Replies 349
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onko sinulla sijainnin tallennus mittarissa sekunnin välein vai smart recording -tyylisesti? Mittarissa ei muistaakseni riitä tallennuskapasiteettia neljäksi tunniksi, jos tallennus tehdään joka sekunti, mutta kun käyttää smart recordingia, joka yleisesti ottaen on riittävä tallennusväli, niin kapasiteettia pitäisi riittää ainakin kymmeneksi tunniksi tjsp. Muistia ei tarvitse itse tyhjentää, sillä mittari pyyhkii vanhempien harjoituksien reittitietoja sitä mukaa muistista, kun se tarvitsee uusille tilaa.

Tallennus oli joka sekuntti, vaihdoin sen smartiksi.Tosta se varmaankin on kiinni kun ohjekirja lupaa tallentaa joka sekuntti vain 3,5h ja sit varmaankin pudottaa vanhemmasta päästä tietoa pois.Mä oon varmaankin muistellut vanhan Polarin mittarin mukaista tallennusta kun oon ton vaihtanut.Kiitokset kaikille jotka auttoivat asiassa. Onkohan mulla vielä jotain tyhmää asetusta päällä.:icon_redface:

Uusin päivitys julkaistu:

Release 2.0.3074 • June 01, 2008.

Added Cadence & Power Zones

Cadence & Power activity detail page split from Cycling

Split activity feature & auto-split on import.

Heart rate, cadence & power data track values added to route detail window.

HR import for garmin .gpx files (from "Colorado" GPS)

Import power data from Forerunner 705 .tcx file

Name field selection from list in Import window

Navigate to activity details from reports with double-click on list or map

New columns: max HR, max cadence, max power, max grade use max of max activity value for groups of activity instead of max of avg

Slovak translation

Numerous small bug fixes detailed in the forum.

http://www.zonefivesoftware.com/SportTracks/Downloads/

Voipi olla tyhmä kysymys mutta kysytään silti... Pystyykö ST:tä käyttämään rinnan samalla koneella FRWD 400 ja Traxmeetin kanssa ? Ihan vain että olisi kokeillut minkälainen tuo ST olisi käytössä.

Välttämättä ei viitsisi kajota Traxmeetin asetuksiin jos ei ole ihan pakko.

Käyttis on XP jos sillä on jotain merkitystä.

• 2 weeks later...

Kyllä se on tuo: josta jo jossain kirjoitettiinkin. sinun pitää laittaa tietokoneen haku toiminto niin löydät tuon tiedostosi ja sitten nimeä se siellä uudestaan.

Mutta minulla on kysymys, miten tai minkä tiedoston varmuuskopioin jotta kaikki tulee talteen?

Ostin kannettavan minne jo siirsin ohjelman ja lähes kaikki sporttracksin tiedostot, oli todella suuria ongelmia. Eli mikä se tiedosto on?

• 3 weeks later...

Morientes

Aikaisemmin käyttämässäni Training diaryssä oli mahdollista pitää kirjaa myös harrastukseen kuluista. Onkohan ST:ssa tällaista ominaisuutta?

ps. muutaman viikon harjoittelun jälkeen ST:n lievä sekaisuus alkaa jo tuntua kotoisalta, eikä sitä enää vapaehtoisesti pois antaisi. Eli lyhyesti ST on huippu juttu meikäläisen kaltaiselle nippelitiedon kerääjälle.

Testasin juuri tuota sport Tracks 2.0:n FTP upload pluginia ja se tuntuu toimivan enemmän kuin hyvin. Osaa jopa itse päivittää indexitidostoa, joten ei tarvitse kuin klikata ftp siirtoa niin tiedot siirtyvät näppärästi.

Tuossa osoite jos jotakuta kiinnostaa nähdä mille sivut "default" arvoilla näyttää.

http://www.domi.fi/runs/RunIndex.html

Hyvältä ja helpolta näyttää.

Vielä kun saisi FTP upload pluginilla uploadattua gpx/fitlog-tiedoston samalla heitolla palvelimelle ladattavaksi ja saisi lisäksi tiivistelmätiedot esittelmälläsi tavalla html-tiedostoksi niin olisipa hyvä.

Paras olisi tietenkin plugin, jolla saisi jonkun ftp-palvelimen kautta siirrettyä ja haettua tiedot suoraan omasta SportTracksista kaverin SportTracksiin.

Testasin juuri tuota sport Tracks 2.0:n FTP upload pluginia ja se tuntuu toimivan enemmän kuin hyvin. Osaa jopa itse päivittää indexitidostoa, joten ei tarvitse kuin klikata ftp siirtoa niin tiedot siirtyvät näppärästi.

Tuossa osoite jos jotakuta kiinnostaa nähdä mille sivut "default" arvoilla näyttää.

http://www.domi.fi/runs/RunIndex.html

Sain kanssa näkymään nuo itselläni.Tosin aina kun siirtää ftp:llä niin edellinen katoaa.Saisiko tuon jotenkin genoroimaan index sivulle tuo linkki logit??

:running:edit: Saimpas sen toimimaan niin kuin halusin.Loppujen lopuksi aika tyhmää et se tekee sen log:in omalle koneelle ja sitä se päivittelee sekä upload:aaa nettiin.Myöskin aika hassua se ,Että joutuu aina nimeämään erinlaiseksi jos haluaa siitä monipuolista.

Muokattu