Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pe 25.1.08

Lanttu
 Share

Recommended Posts

Liukasta oli mutta hengissä selvittiin:

8,0 km - avg 135 - 54:00

Kun kelit on tällaiset, ei yhtään haittaa se, että on tullut varattua kahden viikon päästä matka Kanarialle.

Siellä taitaa tarjeta vähän kevyemmissä kuteissa.

Ja jos lenkillä kaatuu, se johtuu muusta kuin jäästä. (Tai voihan siihen olla osasyynä jäätkin, jos on tullut juotua muutakin kuin jäävettä).

Helvetillisessä tuiskussa, tuulessa ja sohjossa VK 13 km (verr. 1,5 km, VK 10 km, pal. 1,5 km). Vihaan lunta! VIHAAN! Pikantin lisän toi liukkaus. Muuten hyvä lenkki. Sai juosta rauhassa, ei muita juoksijoita näkynyt muuten vilkkaalla lenkkipaikalla. Huomenna palauttava 5-7 km. Su pitkis. Slainté! Niin, tämä korjauksena, lumi on jees laskettelurinteessä.

Helvetillisessä tuiskussa, tuulessa ja sohjossa VK 13 km (verr. 1,5 km, VK 10 km, pal. 1,5 km). Vihaan lunta! VIHAAN!

Minä myös kuulun näihin lumen-tai sanotaanko loskalumen ja ei-hiekoitettujen teiden vihaajiin ja siksi olenkin siirtynyt nyt sisäliikunnan pariin seuraavaksi 4 viikoksi - ostin tanssikouluun kalliin kuukausilipun, joten siellä pitää käydä melkein joka päivä saadakseen rahalle vastinetta.

Tänään:

1 h Motivus Groove

1 h Salsa timbaa

Lisää blogissa.

Helppo homma ku mikä. Kuule Kalza. kuka muutti, ja kuka juoksi?

Kaveri muutti paikasta toiseen ja mä olin avustajana kantamassa tavaroita... Ja mä juoksin. Omia harjoituksia tänne vissiin on tarkoitus kertoa eikä kenenkään muun :shocked:

PS. ootko ihan selvinpäin liikenteessä, näytät vallanneen koko foorumin :smiley: