Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Yyteri 17.5.2008

Recommended Posts

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Viimeksi olin myös mukana kokonaisella. Tänä vuonna jää väliin, koska Tukholma on liian lähellä. Ihan kiva oli Yyterin tapahtuma lukuunottamatta tosiaan kovaa tuulta sekä lähtöä, joka oli hölmö. Puolikkaan ja kokonaisen lähtö oli samaan aikaan ja puolikkaan lähtijät oli asetettu kokonaista juoksevien eteen...:angry:

• 1 month later...

Olenko ainoa Yyterissä juokseva (+JP)? Saa kommentoida kisaa, rataa yms. Jos keskustelu ei tästä kehity, ilmoittaudun Poriin raumalaisena (mitä en siis ole, en myöskään porilainen!).

... Lukon paita päälle vielä....

Ei tuolla Yterissä ihmeempiä viime vuonna ollut... ei juurikaan yleisöä, ei elävää/kuolluttakaan musiikkia, mutta hyvä oli ihmisen juosta, matka oli tuttu ja riittävän pitkä...

Viime tuloksesta pitäis 10 min poistaa ja suurin tavoite on VOITTO... arpajaisista!

Katsoin viime vuoden tuloksia. Homma on selvä. Mä voitan tän kisan.

Rata on nopea, jos ei tuule kiekan loppupuoliskolle osuvilla aukeilla vastaan. Tie on paikoin niin pyöreä, että täytyy juosta keskellä tietä ettei pauku nilkat.

Pitäskö valitaki tää Yyteri Terwan sijaan? Ja taas mentäs Bonesin kanssa rinta rottingilla ja rinnakkain tietty:action-smiley-073:

• 1 month later...

Mä meen kai vaan Kustaviin keräämään kisavauhtia puolikkaalla. Tai sit tulen jälki-ilmolla Poriin mut kuitenki vaan 21:lle.

Yyterin puolikas on ainakin mun mieleen ollut aina. Aina ollu porukkaa riittävästi ja rata on hyvä ja tasainen, eikä tuo tuulikaan mikään ihmeellinen ole ollut, ei ainakaan maisematien veroinen.