Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pieruketju

Emonamoha
 Share

Recommended Posts

Vastapainoksi tuolle toiselle huumorin kukkas -ketjulle sitä aitoa asiaa...

Tuli vaan mieleeni kun eilen olin jumpassa, paikalla ainoastaan naisia, tunnelma oikein mukava. Sitten loppuvenyttelyiden aikana kuului kova pöräys jostain päin salia. Kaikki jatkoivat venyttelyään häiriintymättä, tirskumatta. Jälkeenpäin vaan kaverin kanssa naurettiin, että oli se hauskaa KOSKA SE EN OLLUT MINÄ :hali_hehe:

Mikähän siinä äänessä oikein naurattaa... asia on jotenkin erityisen inhimillinen, koska yksikään eläin ei näe siinä mitään hauskaa - sen sijaan jo pienen ihmisvauvan suusta pääsee iloinen kikatus kuullun pöräyksen jälkeen. Lisäksi jokainen sitä tekee, mutta silti asia on virallisesti kuin valtionsalaisuus..

• Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

EI! Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Tasavallan Presidentti ei piereskele koskaan !

Eikä missit!

Nythän on niin, että jos pressan titteli kirjoitetaan isoin alkukirjaimin, kyseessä on Jukka Tolosen & kumpp. bändi 70-luvulta. Tietenkin tarkoititkin, että ko. bändi ei piereskele koskaan, mikä ilmeisesti erottaakin sen kaikista muista bändeistä? :smiley:

Tutkitusti kustannustehokkain paikka pieraista on muutekseen Kampin metroaseman pitkät liukuportaat. Niihin kun juoksee ruuhkajunasta ekana jonon edellä ja vaikka puolivälissä nousua suhauttaa hyvän, raskaan ja makean leijan, niin pienellä tuurilla useampi sata ihmistä pääsee nauttimaan samasta aromista. Siinä on panos-tuotossuhde kohdallaan.

Tutkitusti kustannustehokkain paikka pieraista on muutekseen Kampin metroaseman pitkät liukuportaat. Niihin kun juoksee ruuhkajunasta ekana jonon edellä ja vaikka puolivälissä nousua suhauttaa hyvän, raskaan ja makean leijan, niin pienellä tuurilla useampi sata ihmistä pääsee nauttimaan samasta aromista. Siinä on panos-tuotossuhde kohdallaan.

Mitä jos vaikkavaan samointein paskoo housuunsa ja menee hissiin yksin seisomaan? Saa pitää kaiken hyvän itsellään! Panos pysyy kalsareissa ja haju ei karkaa.

EI! Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Tasavallan Presidentti ei piereskele koskaan !

Eikä missit!

Ei piereskele, eikä julkkikset ja kuninkaalliset ja presidentit käy paskalla, eikä niillä ole kuukautiskipuja.

Eikä ne harrasta sitä koomisen näköistä toimintaa, missä ihmiset on hankalassa asennossa, hikisiä, ähisevät, puhisevat ja läähättävät ja jotkut jopa karjuvat.

Sillai jotenki sievästi ja steriilisti hoitelevat nuo hommat.

Näin olen tuon asian ajatellut.

Sinäkö se ryökäle aina oletkin? Seuraavan kerran kyllä kostan!