Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ke 9.1.


ju1964
 Share

Recommended Posts

  • Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Elixisiassa siis sinäkin käyt?

Jep, näin on, ja oon kyllä tunnistanut sinut sen jälkeen kun tälle palstalle ilmaannuit. Sä oot se joka vetelee matolla aika usein jotain 14 km niitä reippaita päälle 4.00 vauhtisia lenkkejä. Eli kyl sun hyvä vauhti on huomattu.

Muuten toi aamun aikaistaminen elixias oli tosi hyvä juttu, kun mulla noi illat on aika täyteläisiä kun muksujakin on 3 kpl ja tarttis lenkkiäkin tehdä välillä ja johonkin väliin vielä joku lihaskuntokin, niin nyt otan tavaks käydä heti aamusta hoitamassa noi lihaskunnot pois (n. 2 krta/vko) ja silloin tällöin jonkun aamulenkinkin matolla, niin ei oo niin paljon iltalenkkipaineita pitkin viikkoa.

eli ei muuta kuin hyviä lennkikelejä vaan sinullekin.

Link to comment
Share on other sites

Hallissa tuli tehtyä hieman nopeus/voimatreeniä. Verryttelyä 15min + 6/60m kiihdyttäen/pal. kävellen takaisin + 6x10-loikka + 6x10 menninkäistä + 6x10 borzov + verryttely 15min. Tuo voimaosuus oli kyllä huhhuh... ei olisi noiden päälle kyllä pystynyt mitään vetoja tekemään, sen verran otti jo reisiin, kun ei ole tullut tehtyä.

Link to comment
Share on other sites

Tasuriharjotus Vääräjärven jäällä noin 1h 15min. Ensin ladun aukaisu järven päästä päähän ja sitten pääosin tasavauhtista PK mutta sisältäen myös maksimivedot 5 x noin 2 min / 4 min palautuksilla. Illalla 45-60 min palauttava hölkkä. Huomenna sitten viikon pitkis pertsalla Laajarin tykkilatusilla kun kelit vielä sallii.

Link to comment
Share on other sites

Eli päätin kävellä lämmitellen lihaksia valmiiksi kuntosalille, ja matkaa tuli 2,9 km. Tämän jälkeen salilla vatsaa, reisiä edestä ja takaa, lähentäjät että loitontajat, pohkeita, sekä lonkankoukistajia. Soutua 3 + 1 km. Nuo kolme reippaasti, ja lopussa kilometri palautellen.

Kävely 2,9 km / 28 min / 9:39 min/km

Soutu 3 km / 12:55 / 4:18 min/km (mentiin anaerobisella tasolla, vaikkei mittaria ollutkaan mukana - mukavata rääkkiä )

Soutu 1 km / 4:50 / 4:50 min/km (lopussa palautellen)

Kuntosali 40 min ( jalat pääasiassa, mutta myös :situps: )

Link to comment
Share on other sites

Kevyt 8 km ( 5,27 / 140 ? ). Sykemittari näytti taas ihan omiaan ekat 2 km.

Toinen lenkki peräkkäin kun nenästä alkaa vuotaa verta. Työkiireet alkavat näköjään nyt kostautua. Muutamaan viikkoon en ole ehtinyt syödä työpäivän aikana mitään...

Turun miehille pitää nostaa hattua kun ovat vauhdissa jo aamuhämärissä. Ei olisi minusta siihen!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share




×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy