Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Uudenvuoden lupaukset

Markku
 Share

Recommended Posts

Otsikko taitaa jakaa mielipiteitä! Suurin osa ihmisitä taitaa tehdä hienoja lupauksia mutta moniko kykenee tai edes haluaa toteuttaa lupauksensa?

Itse ajattelin pitää tipattoman tammikuun. Se taitaa olla jo kymmenes peräkkäin. Jotain muutakin voisi kehitellä. Jotain treenaukseen liittyvää? Ja muutama liikakilo pois vyötäröltä!

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lupaan ostaa 100 DVD-leffaa, käydä 100 kertaa lenkillä, juosta 100 km kisan, laihduttaa 100 grammaa, syödä 100 litraa jäätelöä, juoda 100 olutta ja kirjoittaa 100 viestiä Seppolaan. :rockwoot:
Lenkille sitten ajallista kestoa vastaavasti samanverran, kun leffa pitelee sinua sohvalla jäätelöä syömässä ;)

Otsikko taitaa jakaa mielipiteitä! Suurin osa ihmisitä taitaa tehdä hienoja lupauksia mutta moniko kykenee tai edes haluaa toteuttaa lupauksensa?

Itse ajattelin pitää tipattoman tammikuun. Se taitaa olla jo kymmenes peräkkäin.

Mää kans. Mulla on tosin vuorossa vasta yhdeksäs, mutta mä jatkankin sitä aina joulukuun loppuun asti.

Lupaan ostaa 100 DVD-leffaa, käydä 100 kertaa lenkillä, juosta 100 km kisan, laihduttaa 100 grammaa, syödä 100 litraa jäätelöä, juoda 100 olutta ja kirjoittaa 100 viestiä Seppolaan. :rockwoot:

Huh! Aika hurjia lupauksia. Kerrothan sitten vuoden päästä, miten kävi?

Näistä Kalzan lupauksista ainut, jonka itse pystyisin 100% varmuudella toteuttaa on tuo 100 gramman laihdutus. Ehkä 100 viestiä Seppolaankin saattaisi jotenkuten mennä, ja juuri ja juuri 100 kertaa lenkillä.

Muut lupaukset? No way....

Huh! Aika hurjia lupauksia. Kerrothan sitten vuoden päästä, miten kävi?

Näistä Kalzan lupauksista ainut, jonka itse pystyisin 100% varmuudella toteuttaa on tuo 100 gramman laihdutus. Ehkä 100 viestiä Seppolaankin saattaisi jotenkuten mennä, ja juuri ja juuri 100 kertaa lenkillä.

Muut lupaukset? No way....

Heh.. Pitääkö sitä sitten ihan huumorilla laitetun viestin perusteella sitten ruveta pitämään näistäkin tarkkaa päiväkirjaa... Treenipäiväkirjaa oli tarkoitus muutenkin alkaa pitämään kaikista hommista, kaipa nämäkin sitten menee siinä samassa :viheltely:

Ainoa minkä noista vois kuvitella tuottavan pienintäkään ongelmaa on tuo 100km kisa. Kaipa sitä nyt on pakko sit mennä koittamaan. Hmm, oluenjuonnistakin vois olla ihan oikeasti järkevää pitää kirjaa, ei voi sitten juoda niin paljoa ikinä että menisi laskut sekasin. Pysyy kohtuukäytössä! Näistähän tuli loppujen lopuksi ihan hyödyllisiä lupauksia :thumbup:

Lupaan muuttua ihanaksi, hyväntuuliseksi, pullantuoksuiseksi äidiksi, joka hellin käsin hymy huulilla ja kärsivällisesti kasvattaa uuden uljaan tulevaisuuden sukupolven.

Juoksun suhteen alan suunnitella etukäteen kärsivällisesti ja suunnitelmallisesti harjoituksia tähdäten parhaaseen mahdolliseen suoritukseen. En soita enää suutani juoksupalstoilla vaan keskustelen vain juoksusta pohtien sen syvintä olemusta ja luen pari juoksukirjaa, jotta voin jakaa omaksumaani tietoa asiallisesti kaikille.

Työnantajalle lupaan olla kuuliainen alamainen, joka lempeä hymy huulillaan ottaa lisää tehtäviä itselleen vaatimatta korvausta siitä lisää.

Ja vaimona tietenkin lupaan olla nalkuttamatta ja kuuliaisesti totella perheen päätä.

Pitääkö tästä antaa loppuvuodesta sitten raportti, miten onnistui?

Lupaan muuttua ihanaksi, hyväntuuliseksi, pullantuoksuiseksi äidiksi, joka hellin käsin hymy huulilla ja kärsivällisesti kasvattaa uuden uljaan tulevaisuuden sukupolven.

Juoksun suhteen alan suunnitella etukäteen kärsivällisesti ja suunnitelmallisesti harjoituksia tähdäten parhaaseen mahdolliseen suoritukseen. En soita enää suutani juoksupalstoilla vaan keskustelen vain juoksusta pohtien sen syvintä olemusta ja luen pari juoksukirjaa, jotta voin jakaa omaksumaani tietoa asiallisesti kaikille.

Työnantajalle lupaan olla kuuliainen alamainen, joka lempeä hymy huulillaan ottaa lisää tehtäviä itselleen vaatimatta korvausta siitä lisää.

Ja vaimona tietenkin lupaan olla nalkuttamatta ja kuuliaisesti totella perheen päätä.

Pitääkö tästä antaa loppuvuodesta sitten raportti, miten onnistui?

Tässä V.kurpan listassa oli monia elementtejä joita voisin itsekin luvata JOS uudenvuoden lupauksia tekisin...Vakavia haasteita toisi jo tuo pullantuoksuinen äiti - viimeksi olen tainnut leipoa pullaa vuonna 2000. Puhumattakaan muista äitina ja vaimona olemisen ominaisuuksista...operaatio Parempi Äiti ja Vaimo olisi listassa aika korkealla :viheltely:. Ja sitten tietysti pitäisi luvata urheilla pikkuisen enemmän ja paremmin, olla töissä ahkerampi ja tunnollisempi jne. jne. Argh, ahdistaa...taidan mennä ihan entiseen tyyliin lupaamatta yhtään mitään.

Mä en oo enää moneen vuoteen tehnyt lupauksia, kun en niitä ikinä ole pystynyt pitämään.

Ehkä mä nyt kuitenkin voisin luvata, et laihdun kaks kiloa, jotka ovat salakavalasti tulleet viimeisen 1,5 vuoden sisällä. Ja muutenkin vois tota karkkimäärää vähentää korvaamatta sitä jätskillä tai pullalla.