innokas Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Joulu meni ja kilot tuli. Eli kertyikö joulun aikana lisämassaa muillekin kuin mulle? Viikon punnitustauon jälkeen tänään vaaka näytti noin 1,5 kg enemmän kuin normaaleina arkipäivinä. Pieni ylimääräinen herkuttelu varmaan jatkuu tässä vielä uudenvuoden yli, mutta sen jälkeen on kylmä paluu arkeen. Äkkiähän nämä tämmöiset joulukilot sulaa, kun eväät kevenee ja kilometrit lisääntyy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Nestettä kaikki tyynni. (toiveajattelua...) Pari kiloa taitaa itselläni vaaka valehdella. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Kyl pari kiloo pamahti navan al, mutta ei se niin jämptiä oo. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
chili80 Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Mä en ole uskaltautunut vaa'alle mutta on sen verran painava olo, että kaipa sitä jotakin on tullut. No, mut onneks on joulu ohi.. harmi vaan, että suklaata on vielä monta rasiaa ja levyä. Ihan vihjeeksi vaan kaikille vanhemmille, että päiväkodin tätejä voi muistaa jollain muullakin turhalla kuin suklaalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runtothehills Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Nestettä kaikki tyynni. (toiveajattelua...) Pari kiloa taitaa itselläni vaaka valehdella. Nestettähän se on, koska jouluruuat, varsinkin kinkku, on aika suolapitoisia. Minä ainakin uskon, että ns. joulukilot karisee melkein heti, jos vaan malttaa lopettaa herkuttelut jouluun ja jatkaa normaalia ruokavaliota mahdollisimman pian, kun arki koittaa. En ole va´assa käynyt, mutta kusella sitäkin enemmän. Eilinen pitkä lenkki taisi laittaa nesteet liikkeelle.:thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalza Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Mulla näytti puolisen kiloa vähemmän kuin viikko sitten, vaikka olen mässäillyt suklaata ihan älyttömiä määriä enkä yhtä pitkistä lukuunottamatta ole urheilukaan harrastanut :038: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juoksija83 Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Suklaata on kyllä tullut syötyä ihan reippaasti, mutta ei oo puntarin mukaan tullut yhtään lisäkiloja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Mulla tippu 2 kiloa paino. Ennen joulua oli raskas 6 viikkoinen kun lapset sairasti koko ajan. Vedin yövuoroviikot aika vähillä nukkumisilla kun aina oli joku lapsista pois koulusta tai eskarista. Siinä se meni sohvan nurkassa pilkkiessä. Lopulta ei jaksanut enää syödä kun oli niin väsynyt. Kun joulunpyhät alkoi, piti juosta kamalasti. Mutta mie olen sen sijaan nukkunut. Yöt nukuin pitkiä unia ja parhaimpina päivinä otin kahdet tirsat. Unohtui se syöminen siinä taas kerran kun ei vaan jaksanut. Mutta ei pelkoa laihtumisesta. Nyt kun alkaa univelat olla pois ja pääsee lenkille niin ruokahalu taatusti taas kasvaa ja jenkkakahvat saa taas entiset täytteensä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Ihan vihjeeksi vaan kaikille vanhemmille, että päiväkodin tätejä voi muistaa jollain muullakin turhalla kuin suklaalla. Ai päiväkotien tädeillekö kaikki vanhentuneet suklaarasiat voikin lahjoittaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Plääh, minusta olis kiva saada vaikka sitä suklaata. Meille ei tullut kuin palkka tilille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokasaha Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2007 Lähes viikko lepoa takana ja pelkkää kinkun, suklaan ym. hyvän syöntiä. Vaaka näytti puoli kiloa ekstraa, joten tais mennä tankkaus ihan hukkaan. Miten noin pienellä energianlisäyksellä uskaltaa lähteä viikonlopun pitkikselle? Harmi kun nuo suklaat jo loppui :ruokaa: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emonamoha Lähetetty 30. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 30. joulukuuta , 2007 Viikko löhöilyä takana, liikuntana Wii Sports ja suklaata päivittäin. Tulos nolostuttava +600g - ei enempää. Lenkille kun olisin päässyt niin joulun saldo olisi ollut miinuksella... ja eikun niistämään taas... :shithappens: Link to comment Share on other sites More sharing options...
srixon Lähetetty 30. joulukuuta , 2007 Share Lähetetty 30. joulukuuta , 2007 Pari kiloa näytti tulleen lisää joulunpyhinä, mutta tänään (su) vaaka näytti jälleen samoja lukemia kuin ennen joulua. Nestettä kaikki tyyni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
innokas Lähetetty 1. tammikuuta , 2008 Author Share Lähetetty 1. tammikuuta , 2008 Viikon punnitustauon jälkeen tänään vaaka näytti noin 1,5 kg enemmän kuin normaaleina arkipäivinä. Edelleen hienoista nousua, kun herkut maistuu niin hyville... Huomisesta alkaa taas paluu arkeen. Kyllä huomaa, että ikää alkaa kertyä. Nuorena miehenä naureskelin, kun tällaiset kalkkikset jutteli paino-ongelmistaan. No eipä mulla suuria ongelmia ole nytkään, mutta selvästi huomaa, että kiloja tulee entistä helpommin eivätkä ne sula ihan yhtä nopeasti kuin ennen. En voi syödä enää lihomatta mitä vaan, kuinka paljon vaan tai milloin vaan, vaikka liikun 95 prosenttia enemmän kuin 15 vuotta sitten. Näin tämä vaan menee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts