Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Imatran uudenvuodenjuoksu

Recommended Posts

31.12.2007 Klo 20.00 starttaa PeräBerberian kylpylällä 7,8 km hölkkäily-kisa. Kaikki ovat enemmän kuin tervetulleita...

Järjestävänä seurana PeräBerberian Pyllistys. Kuten arvata saattaa netistä ei lisätietoja VARMASTI löydy. Jos jollain on jotain kysyttävää, niin kääntykää mun puoleen. Kaivan tiedot esille vaikka henki menisi..

31.12.2007 Klo 20.00 starttaa PeräBerberian kylpylällä 7,8 km hölkkäily-kisa. Kaikki ovat enemmän kuin tervetulleita...

Järjestävänä seurana PeräBerberian Pyllistys. Kuten arvata saattaa netistä ei lisätietoja VARMASTI löydy. Jos jollain on jotain kysyttävää, niin kääntykää mun puoleen. Kaivan tiedot esille vaikka henki menisi..

Hirvittää jo pelkkä aatos MISTÄ kaivat ne esille..:ashamed0001:

Jos yhtään lähempänä asuisin, todennäköisesti osallistuisin PB:n kekkereihin ennemmin kuin Hakunilan vastaaviin, joihin näillä näkymin joudun menemään. Juoksijana olen pehmeä kuin toissavuotinen tomaatti, joten 7,8km kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin 10km, sillä todennäköisesti viimeistään vitosen jälkeen kiroan koko touhun ja olen aivan valmis siirtymään suoraan illan viihdeohjelman pariin.

• 11 months later...

Onko tästä itärintaman uudenvuodenjuoksusta tietoa tämän (2008) vuoden osalta?

Juoksijalehden juoksukalenterin mukaan lähtö on keskiviikkona 31.12. klo 18 ja ilmoittautua ehtii paikanpäällä. Pitääkö tiedot paikansa?

Olen ajelemassa keskiviikkona 6-tietä pohjoiseen ja tämä sopisi hyvin taukopaikaksi / jalkojen verryttelyksi matkan varrella. Lähtö-/ilmoittautumisajankohta vain pitäisi tietää melko tarkoin matka-aikataulun tekoa varten.

Juoksija-lehden kalenteri tietää jotain. Järjestäjien oma ilmoitus on vielä lakonisempi, mutta eiköhän noihin voi luottaa.

Tuolla olisi kiva joskus käydä. Osanottomaksuun kuuluu näköjään jälkilöylyt kylpylässä. Siellä on kuulemma melkein kuin ulkomailla, ei suomen sanaa missään. Rajanaapurit nimittäin saapuvat sankoin joukoin juhlimaan uutta vuotta sinne(kin).

Hyvinhän se paikka löytyi ja juoksu oli ihan hyvä piristys automatkalla pääkaupunkiseudulta itärajan pontikkapitäjään.

Keli oli tuulinen ja vähän pöpperäinen, mutta kaiken kaikkiaan mukava juoksutapahtuma. Kiitokset järjestäjille ja kanssajuoksijoille.

ForrestG näytti meille muille vähän juoksuvauhtia - tosin eihän sitä ennättänyt nähdä kuin lähtösuoralla.