Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hassen kinkunsulatus 26.12

Recommended Posts

Taidanpa käydä huomenna hölkkäilemässä puolikkaan Merihaassa. Olen menossa ekaa kertaa, joten parit neuvot tarvitsisin tai ainakin oikaisut jos olen väärässä? Jos tulkitsin oikein lähtö tapahtuu palloiluhallin pihasta? 12.30, osallistumismaksu 10€? ja puolikaskin ohjelmassa. Riittänee jos olen paikalla on 12.15?

Ke 26.12.2007 HASSEN KINKUNSULATUSMARATOONI

PAIKKAKUNTA, LÄHTÖPAIKKA ja KELLONAIKA: Helsinki, Merihaan palloilutalo klo 12.30.

MATKAT JA SARJAT: Maraton M, M50, M55, M60 ja N, N50 ja N55.

OSANOTTOMAKSUT JA ILMOITTAUTUMINEN: Os.maksu 20€. Ilm. paikan päällä.

YHTEYSHENKILÖ JA PUHELIN: Hans Mannsten 0400-508893.

YHTEYSHENKILÖN SÄHKÖPOSTI: hans.mannsten@pp.inet.fi

Löysinkin jo itse lisää tietoa, puolikasta ei vaan taida olla ohjelmassa? Täytyy vielä miettiä yön yli uskaltaisko lähteä kokonaiselle. Pelot ovat juuri parantunut akillesjänne ja vajaan viikon päästä juostava Hakunilan uudenvuodenjuoksu, jolle olen ilmoittautunut.

JOs olen oikein ymmärtänyt, Hassen Tervasaarimaratonit on aika "omanlaisiaan" juoksuja. Kierrokset on lyhyehköjä, n. 5 km ja kierrokset lasketaan kai itse. Ajanotosta en tiedä, pitääköhän sekin tehdä itse?

Reittikartta löytyy esim. http://www.kolumbus.fi/esa.n/ .Noissa reittikartoissa on kyllä puolikkaan reittikin, eli eiköhän siellä voi puolikkaankin juosta.

on siellä mahdollisuus kymppiin ja puolikkaaseen. kannattaa kysellä onko puolikkaalle lähtijöitä niin voit tarkistaa reitin juoksemalla jonkun peesissä. suurin osa kuitenkin menee täysmatkan. kierrokset lasketaan itse ja ajanotto otetaan itse. tulos kirjataan kisatoimistoon (miesten pukkari). huoltopisteessä on gutzya ja vettä.

arvioin kalorinkulutukseni olleen noin suklaalevyn verran normaalia suurempi, senverran navakasti pohjoisrannassa puhalteli. ensi kerralla pitää syödä tukevampi aamiainen, nyt tuuli tuntui puskevan tervasaaren sillalta mereen.

ai niin, yöllä näin unta että starttasin spartahlonissa ja jouduin keskeyttämään 30km kohdalla rakkojen takia. uni sisälsi myös muita tyypillisiä painajaisunen piirteitä mm. ilman kenkiä juoksemisen ;)

ai niin, yöllä näin unta että starttasin spartahlonissa ja jouduin keskeyttämään 30km kohdalla rakkojen takia.

Ihan asiallisia keskeyttämispaikkoja siellä 30 km kohdalla olisi, tasokkaan näköisiä hotelleja ja meri tien vasemmalla puolella heti hotellin takana, mutta matkan jatkaminen on sillä kohdalla vielä varmasti se kaikkein houkuttavin vaihtoehto. Oli rakkuloita tai ei!