Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 51


Tupu
 Share

Recommended Posts

Ma:

- Kuntosalilla kädet, olkapäät, rinta ja vatsa kuntopiiri. Selkää en uskaltanut kiusia(ylätaljaa lukuun ottamatta) kun sitä juilii taas niin maan perusteellisesti. 50min

Ti:

- Tennistä 68 min avg sykkeenä 121. Voitin.

Ke:

- Juoksua 64 min, 11.19 km, 5:43/km, avg 143. Mukava lenkki vaikkakin vastatuulta olikin melkoisesti. Kävin lenkillä katsomassa Kaupin latua ja hyvältä näytti, nyt tekee mieli hiihtää.

To:

- Lepo

Pe:

- Aamun aloitus kuntosalilla, alku- ja loppuverkat matolla 6km ja salin puolella jalat, selkä ja vatsa. 83.25 avg 123

Nyt on selkä niiiin kipeä, viisaampi yksilö olisi jättänyt selkäliikkeet tekemättä.

La:

- Selkä on niin kipeä, että kävelemään ei pysty niin taitaa olla parempi jättää loppuviikko juoksuitta.

Su:

Saldot: 17.19 km, 266 min, 6:03/km, avg 123(66%)

100-119: 74.75 min

120-139: 60 min

140-163: 88.75 min

164-177: 0.25 min

178-188: 0 min

Tämä on 1/4 viikko, jota seuraa viikko 2/4 (n.48km)

Link to comment
Share on other sites

Heipähei vaan kaikille. Tässäpä tulee ensimmäinen postaukseni tälle foorumille, täällä tuntuu olevan asiallinen meiniki! :038:

Eli jos oikein käsitin, niin viime viikon treenejä olis tarkoitus listailla?! Pistetääs nyt sitten jotain omia touhuja kans.

3 vko parannellu flunssaa, eikä oikein vieläkään kondiksessa. Tuli repästyä alku sitten vähän liian kovasti, ja nyt jalat on TODELLA tukossa/jumissa.

To. Voimakuntopiiri 8 liikettä palautukset 1-2 min. sarjapalautus 3 min. Päälle muutama rento kiihari.

Pe. Kevyt pk aika 56 min matka 10,13km avg. 162 (en kunnolla edes hengästynyt koko matkalla, pumppu vaan hakkaa. Ei vielä oikein kunnossa)

La. Kiihareita 4x4x60m palautus 2min sarjapal. 4min Päälle kuntopiiriä 6 liikettä, sarjat lyhyet, liikkeet nopeat avg 134

Su. Salibandy 1 h 30 min avg 158 maksimi 188

Näillä siis mennään. Tänään pakkolepoa :undecided:

Link to comment
Share on other sites

Heipähei vaan kaikille. Tässäpä tulee ensimmäinen postaukseni tälle foorumille, täällä tuntuu olevan asiallinen meiniki! :038:

Eli jos oikein käsitin, niin viime viikon treenejä olis tarkoitus listailla?!

Tervetuloa palstalle. :party0002:

Eli tähän tulee viikon 51 (17.-23.12) treenit. Tuolta löytyy viikon 50 threadi. Ei sillä, ei se niin nokon nuukaa ole mihin laittaa.

:114:

Link to comment
Share on other sites

Tervetuloa palstalle. :party0002:

Eli tähän tulee viikon 51 (17.-23.12) treenit. Tuolta löytyy viikon 50 threadi. Ei sillä, ei se niin nokon nuukaa ole mihin laittaa.

:114:

Rokkenroll. Näin mä vähän ounastelinkin! Laitetaas sitten tämän viikon treenit kans!

Ma Lepo

Ti Intervalli (nopeuskestävyys) 4 x 8 x 150 m 80-85 % + Peruskuntopiiri (vatsa, selkä, etunoja ja kyljet)

Ke Punttisali nopeusvoima 8 liikettä x 3

To Pk 10-12 km 5min/km

Pe Lepo

La Kiihareita 4 x 4 x 60m + kuntopiiri Tosin saattaapi olla mahd. testipäivä (riippuu vähän muista viikareista).

Su Salibandy 1.5 h + Kinkkua ja paljon!

Link to comment
Share on other sites

Jakson tavoitteena on lisätä päiväkestävyyttä, eli yhden päivän aikana tehdyn työn sietokykyä.

Ma: Kävely 30 km, 4:25, 8:50/km, 100 (55%). 25 minuuttia nopeampi kuin sama treeni 7 vkoa sitten. Lisäksi tosi hyvä pk1 treeni.

Ti: Lepo

Ke: TV Kevyt 10.1 km, 6:11/km, 123 (68%). Sitten 2 tuntia lepoa ja suoraan ruokapöydästä sama lenkki tunnusluvuin 6:43/km, 126 (70%). Harjoiteltiin ruuansulatuksen pyörittämistä juoksun aikana. Ei sujunut vielä riittävän hyvin, joten tämä toistetaan.

To: Lepo

Pe: TV Kevyt 15,0 km, 6:07/km, 122 (67%)

Raportointiin tulee lyhyt joulutauko.

La: Lepo

Yht. Juoksua 35 km, eli puuttuu 65 km.

Link to comment
Share on other sites

Ma: (kävely 9 km)

Ti: crosstr. 1.15/118

ke: (käv 10 km)

To: crosstr. 1.20/115

Pe. (käv 10 km)

La. 10 km 5.23/126 matto. (käv 8 km)

Su: 10 km 4.59/121 matto

Yhteensä juoksua 20 km, aikaan 1.44.

Juoksu tuntuu kevyeltä ja helpolta. Kolmen viikon paussi teki hyvää, eikä kävelyn ja krossarin ansiosta ollut ollenkaan oudon tuntuista kevyt meno.

Ensi viikolla vielä 30-50 km, ja sitten aloitetaan.

Link to comment
Share on other sites

Ma 5,6km

Ti 8,3km

Ke 8,5km

To 8,0km + 1h spinning

Pe 9,1km

La 13,8km

Su 18,0km

Saldo 71,3km juoksentelua ja 1h spinningiä. Ihan ok. Ensi viikolla varmaankin jää määrä vähäisemmäksi (tai sitten ei), kun jouluna tukee todennäköisesti levättyä (siksi juoksinkin nyt 7 päivää putkeen) ja on muutakin ohjelmaa. Fiilis on kyllä ollut koko viikon erittäin hyvä. 2.1. alkaa treeni.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy