Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Maraton Lahdessa?

Recommended Posts

Hei!

Sanokaas jotkut fiksummat (tai nettiä paremmin käyttävät) että onko Lahdessa järjestetty ihan normi maratonjuokseluita..lähinnä puolimaratoni itseä kiinnostaa. Kun viime kesänä yksi tuttu puhui et joku juttu oli Lahdessa, mutta nyt ei ainakaan netistä mitään löytynyt. Onko joku siis ollut vaikka paikalla? :happy0184:

Jos ikää on vuonna 2009 vähintään 35 vuotta ja olet jonkun veteraaniurheiluliittoon kuuluvan seuran jäsen, niin silloin Lahdessa olisi tarjolla ihan mielenkiintoinen maraton ja muitakin lajeja, ei tosin puolimaratonia:

http://www.wma2009.org/fi/wma2009.html

Tarkka päivämäärä ei ole tiedossa, mutta heinä-elokuun vaihteessa siis suunnilleen. Itse olen tuolloin mukana. Enpä taida ennen Lahtea kovin totisella yrityksellä maratonia juostakaan.

Onko jollakin muuten jo tietoa em. maratonreitistä?

Jos ikää on vuonna 2009 vähintään 35 vuotta ja olet jonkun veteraaniurheiluliittoon kuuluvan seuran jäsen, niin silloin Lahdessa olisi tarjolla ihan mielenkiintoinen maraton ja muitakin lajeja, ei tosin puolimaratonia:

http://www.wma2009.org/fi/wma2009.html

Tarkka päivämäärä ei ole tiedossa, mutta heinä-elokuun vaihteessa siis suunnilleen. Itse olen tuolloin mukana. Enpä taida ennen Lahtea kovin totisella yrityksellä maratonia juostakaan.

8.elokuuta 99,9 %:n todennäköisyydellä, eli kisojen viimeinen kilpailupäivä. On ollut kalenterissani merkattuna siitä lähtien, kun ko. kisat Suomelle myönnettiin.

Kiitos tiedoista.

Milloinkohan ne aikovat ensi vuonna Uusi Lahti-juoksua järjestää..voisi vaikka harkita. Tosin jos on samaan aikaan kuin tänä vuonna, niin osuu kaikki meikäläisen suunnittelemat juoksut vähän turhan päällekkäin. Harmittaa jo sekin, et HCR ja Joensuun maratoni ovat molemmat 10.5, niin pääsee vain toiseen.

• 3 weeks later...