Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Oululaisia juoksijoita?

jogo3000
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...
  • Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Välillä vähän tylsää tallata kilometrejä yksin. Olisiko Oulussa ketään joka lähtisi mukaan lenkille? Asun keskustassa, mutta siirryn mielelläni kyllä uusiinkin maisemiin.

Hiihtokauden jälkeen vois pari lenkkiä tehä porukalla ja kattoa miten vauhdit natsaa.

Hommaan peruskuntoa ensin hiihtämällä ja kun nuo kadut sulaa niin kokeillaan.

• 4 weeks later...

SORRY en oo päässy netin ääreen, Piti siskolle olla tekemässä lattia remonttia.

Huomenna ois perjantai eikä edes kolmastoista päivä, juoksulenkki passais opikein hyvin.

Ensi viikko käy oikein hyvin mutta alku viikosta saatan lähteä käymään Ylläksellä ja lähtö ois Torstaina.

Jees. Itte koitan valmistella illinsaarta varten tänään ja perjantaina joten ei ihan otollisinta yhteislenkkiaikaa. Ensi alkuviikosta olis maanantaina tai tiistaina kenties paras vaihtoehto.

Jees. Itte koitan valmistella illinsaarta varten tänään ja perjantaina joten ei ihan otollisinta yhteislenkkiaikaa. Ensi alkuviikosta olis maanantaina tai tiistaina kenties paras vaihtoehto.

Jepulis passaa oikein hyvin.

Mulla on jalat aika pahasti hapoilla, meni tuossa lattian laitossa, jouduin olemaan kyykyllään 8h.

Lähen torstaina Ylläkselle oon siellä neljä päivää hiihtelemässä sitten pitää alkaa juoksemaan riskimmin ja pyöräilemään.

Sukset laitetaan sitten narikkaan oottelemaan seuraavaa talvea.:heikofahrrad:

Jepulis passaa oikein hyvin.

Mulla on jalat aika pahasti hapoilla, meni tuossa lattian laitossa, jouduin olemaan kyykyllään 8h.

Lähen torstaina Ylläkselle oon siellä neljä päivää hiihtelemässä sitten pitää alkaa juoksemaan riskimmin ja pyöräilemään.

Sukset laitetaan sitten narikkaan oottelemaan seuraavaa talvea.:heikofahrrad:

Miten olis huomenna kuuden maissa pk-lenkki? Muutkin saa tulla...

E: Joudun perumaan omalta osalta. Nilkka hieman aristui maanantain lenkillä ja pidän lepopäivän huomenna. Mutta koittakaa saada jengi kasaan!