Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ti 4.12

kurppa
 Share

Recommended Posts

Mun esikoinen täyttää tänään 11 vuotta. Ihana nuori miehenalku.

Ja sitä liikuntaa. 14km hiihtoa aamulla. Sen jälkeen röllykälle jumpaa ja tankoon pistin vähän painojakin ja kyykkyä ja muuta puntin heiluttelua.

Lisäksi vielä poikien kanssa tunti jääkiekkoa.

Illalla pitäis vielä lähteä lasten joulujuhlaan. Ryytynyt mamma nuokkuu tietenkin penkissä tämän päivän ulkoilujen jälkeen. Missähän himskatissa se mun ripsiväri on....

Aamusella 13km rämpimistä räntäsohjossa. Aikaa siihen sain törsättyä 1,5tuntia. Illalla vietettiin päiväkodin myyjäisiä. Seuraavaksi aion hyökätä lasten pelikaapin kimppuun (sikinsokin sekaisin palapelien paloja ja lautapelien nappuloita ja kortteja... = inventaarion paikka).

Mun esikoinen täyttää tänään 11 vuotta. Ihana nuori miehenalku.

.

Kerro onnittelut 11-vuotiaalle!

Tännän piti olla 5 kilsan vauhtilenkki, mutta olin "maito" ja jätin väliin. Tiet on sairaan liukkaat ja vettä tulee kuin aisaa. Kiitos ei...

Tänään siis keskitytään vatsa ja selkälihaksiin, siivotaan sotkunen autotalli ja syödään paljon herkkuja, jota on sitten hyvä huomenna juoksumatolla kuluttaa. :party0021:

Punttisalissa taas vatsaa, selkää ja yläkroppaa. Pitäiskö vaihtaa foorumia ja siirtyä jonnekin " mitään en oo ottanu, en oo ottanu mitään " -sivustolle. Onkohan semmonen olemassa. Siis joku punttaajien foorumi? Terveisin: nimimerkki 66 kg luistimet jalassa...

Onhan semmoinen pakkotoisto.com :thumbsup: