Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Marraskuu 07

Juoksija83
 Share

Recommended Posts

Juoksua 168

hiihtoa 54

Lisäksi muuta hömppää, kuten puntin heiluttelua ja jotain jumpantynkää ja kävelyä.

Aika hyvä kuukausi kun ajattelee, että viikon olin reporankana taudin kourissa.

Hiihtää oli tarkoitus enemmän, mutta aikataulullisista ongelmista johtuen tuli nakattua kengät jalkaan pikalenkeille useammin.

Juoksua: 42,7 km (viime lenkistä aikaa 3 viikkoa :lipsrsealed:)

Sählyä: 5 kertaa

Kuntosalia: 7 kertaa (12h)

Sulkapalloa: 3 kertaa

Uintia: ~2 tuntia

Kävelyä: ~100km (villi veikkaus.. polvivammasena tuli käveltyä 20km ja Lissabon-Coimbra-Porto-Barcelona -reissulla tuli arviolta keskimäärin tuo 10km päivässä kävelyä).

Lokakuun rapparissa lupailin, että marraskuussa tulee lepopäiviä vähemmän ja kilsoja enemmän. Aika hyvin tuo toteutui, sillä täysiä lepopäiviä oli vain 6 kipaletta ja juoksumatkaa kertyi 349 km. Joka sunnuntai tuli juostua yli 30 kilsan pitkis. Sen kyllä taas huomaa, että ei noita kilometrejä saa kovin helposti karttumaan. Ne eivät tule ilmaiseksi, kun joka ikinen kilsa on ihan itse juostava. Vai tarjoutuisiko joku sijaisjuoksijaksi ja merkkaisi kilsat mun lenkkivihkoon :039:

Salilla on myös tullut käytyä useita kertoja ja vatsalihakset ovat ainakin hiukan paremmassa kunnossa kuin kuukausi sitten. Uimahalliin en ole kerennyt, mutta nythän sinne voisi mennä, kun alkoivat nämä paskelit. Koko marraskuun ajan juoksukelit olivatkin vielä aivan mainiot.