Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pikkujoulujuhlien määrä ja laatu

Satkus
 Share

Recommended Posts

Kuinka monet pikkujoulut on jo juhlittu ja kuinka monet on vielä edesäpäin. Vuosi vuodelta puhutaan, että firmoilla ei ole varaa juhliin, mutta uutisissa juuri mainittiin miten nykyään panostetaan laatuun ja erilaisiin teemoihin. Omalla kohdallani olen pitänyt kiintiönä 3 juhlat ja se on tänä vuonnakin tavoitteena. Ei siis yhtään enempää ja vähempikin kävisi jos kehtaisi kieltäytyä.

Onko ohjelmassa muuta kuin nautintoaineitten siemailua, kollegoihin sekoilua ja juopuneitten väistelyä, vai jotain mistä mainostoimistot niin uutisissa hehkuttivat?

• Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Päiväkodin puurojuhlat on ainoat mitkä on tiedossa. Työn puolesta meillä on ainoastaan joululounas. Ihan hyvä sinänsä, pikkujouluista meni hohto siinä vaiheessa, kun niitä joutui työnpuolesta tekemään marraskuun alusta aatonaattoon asti. Kinkkua ja laatikoita, kinkkua ja laatikoita jne. samaa veivuuta viikosta toiseen. Mikähän siinä on, että monet haluavat juhlia pikkujoulujaan vuodesta toiseen samalla kaavalla? Saunaan, syömään, juomaan ja tappelemaan... Harva uskaltaa poiketa perinteistään.

Kahdet on ollut.. ekat oli kaveriporukalla ja loppujen lopuksi ihan hauskat. Ohjelmassa oli muuatkin kuin viinan litkimistä. Toiset oli työporukan, josta lähdin jo kello 23 kotiin. Kallista ja turhaa touhua oli: ensin syötiin (ruoka oli pahaa ja kallista, jälkiruoka ei maistunut miltään). Sitten mentiin katsomaan pikkujoulunäytelmä, joka ei tosiaankaan ollut 20euron arvoinen. Lopuksi vuorossa oli viinan kittaaminen. Pari juomaa otin ja lähdin kotiin nukkumaan. Iltaan kului rahaa noin 70euroa ja omasta kukkarosta menivät. Että silleen... turhuuksien turhuutta.

Yhdet on vielä jäljellä tai ne nyt ovat enemmänkin joulujuhlat: töissä lasten kanssa on jo kovasti harjoiteltu lauluja ja leikkejä :thumbsup:

Firman juhlat on menneet samalla kaavalla vuodesta toiseen eikä niissä ole ollut mitään hohtoa enää viiteen vuoteen. Dokatkoon ja mokatkoon muut, minä pidän sen edestä juoksuviikonlopun.

Viime vuonna ne skippasin ja tänä vuonna toisen kerran.

Seurallinen olen ollut aina eikä suu ole tuohesta mutta nuo vaan ei huvita enää.

Pikkujouluja olis tarjolla, mutta kuuluu sarjaan evvk. Mie en jaksa kännisiä katsoa. Viimeksi olen ollut 2 vuotta sitten ja olin kuskina ja päätin, että mie en jaksa sitä kännistä ulinaa ja volinaa kuunnella. Ja kun siitä ei palkkaa makseta niin vielä vähemmän.

Päiväkodin ja koulun pikkujoulut kuuluu ohjelmaan. Vapaata olen saanut niiksi illoiksi.

Firman pikkarit on vielä edessä, perinteisesti olleet syödään-juodaan-tanssitaan -linjaa, mutta tänä vuonna ohjelma on salainen ja paikka eri kuin ennen... Mielelläni menen, kiva tavata kollegoja muutenkin kuin työn ja kahvitaukojen merkeissä. Meidän porukka ei liikoja pämppäile, sen verran vaan että seuran vuoksi :morebeer:

Lasten pikkujoulut on myös, ne on kyllä hellyttäviä tilaisuuksia :love0034: