Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hasse 1/10 21.1.2006

Recommended Posts

Täytyy käyttää aika peruskunnon hakemiseen ennen kauden alkua...

Niin, pitkiä lenkkejähän sä voisit vähän lisätä ohjelmaan. :hehe

Hittolainen ku työt vie liian usein viikonloput ni jää maroja pakosti väliin. :seinä

Mut Hassella nähään jos saisin taas taiottua jostain ihmeen sopukasta tuuraajan tilalle.

Onhan tässä vielä kiduttava kaksi viikkoa ennenkuin tilinavaukseen päästään. Täytyy käyttää aika peruskunnon hakemiseen ennen kauden alkua että on sitten iskussa - nythän harjoittelu onnistuu helposti, kun tammikuu on tipatonta ;-)

Juuri tämän takia jatkan vielä seuraavat 11 kk tipatonta....

Iski vaan heti kurkkukivut kun ei ole kohta pariin viikkoon tullu desifioitua kurkkua :juom

Jaaha, pitkä lenkki(Lohja 12H juoksu) 109km on juostu ja nyt on testin vuoro siitä kuuluisasta pitkän lenkin tehosta. Olen niin malttamaton ja aion testata pitkän lenkin tehoa jo lauantaina Hassen hölkkämaratoonilla. :hehe

Su ja La olin :loukkaantunut :hiiviskely Nyt olen itselleni :mad :mad La ehkä :smiley :juoksu

Voishan sitä kysästä, jos sillä ois joku ihmetanssi valmiiks treenattuna millä vois taikoa paikallisen lämpöaallon Merihakaan muutaman tunnin ajaks. :pallo

Tai jos käytät fahrenheit-taulukkoa, jolloin -15F vastais -26C eli nippanappa pääsisit juoksemaan eikä tarvis perua tehtyä päätöstä. :idea

Vaihdoin kuitenkin suunnitelmaa ja kävin 11 km lenkillä -21C:ssa.

Päätös jättää mara väliin osoittautui oikeaksi - vaikka se harmittikin. Otetaan tämä nyt luonneharjoituksena.

Nyt näyttää siltä, että 2006 tipattomasta tammikuusta tulee myös maraton tammikuu. Mitähän ensi vuonna?