Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pe 23.11.

Kimmo
 Share

Recommended Posts

Flunssa päällä edelleen, ei voi siis juosta. Koira täytyy kuitenkin lenkittää.

3,5 tuntia kävelyä, rämpimistä ja kompurointia pitkin metsiä (polut on nössöille!).

Kohdattiin muuten koirakko, jonka ihmispuolikasta jopa minä voisin sanoa vastuuttomaksi ja välinpitämättömäksi koiranomistajaksi. Minä ja lenkkikaverini olimme juuri ottaneet koirat hihnaan pöllähdettyämme puskasta pyörätielle, kun meitä kohti juoksi irti oleva borderterrieri. Otimme koirat sivulle, terrieri juoksi suoraan ohitsemme puskaan ja sieltä taas takaisin. Kaverini antoi koiriensa hihnat minulle ja seurasi koiraa (jos se olisi sattunut olemaan karannut koira, olisimme voineet yrittää ottaa koiran kiinni), mutta kääntyi takaisin, kun näki, että koiran omistaja käveli ihan kaikessa rauhassa pyörätiellä. Jatkettiin matkaa, mutta hetken kuluttua borderterrieri juoksi taas meitä kohti. Otettiin koirat taas viereen ja pyrittiin häätämään vieras koira pois. Terrieri luovutti aika nopeasti, kun emme päästäneet sitä koiriemme luokse, ja jatkoi iloista remuamistaan viereisen kerrostalon pihassa.

Tuollaiset koiranomistajat hämmästyttävät. Pyörätie + isohko autotie lähellä + metsästysviettinen, tottelematon koira... Koira ei reagoinut mitenkään isäntänsä huutoihin ja vihellyksiin.

Kevyt puolituntinen, avg. 116, max 127. Menomatkalla paleli päätä kun laitoin ohuemman pipon, tullessa satoi jotain ihme mömmöä. Kotiin päästyäni ja silmälasit haettuani mömmö osoittautui rännäksi. Kivan kevyt lenkki. Ihmettelin kyllä mittaria katsellessani, että miksi ihmeessä oli hitaampi kuin viime viikkoinen. Piiloblondikin tajusi viimein: mäkinen metsäauto tie ON raskaampi juosta kuin suhteellisen tasainen asfaltti.

Hurja-Hilta syöksyi imurin kimppuun lenkin päätteeksi, valmiiksi lämpimillä lihaksilla tuli nopsasti siistiä jälkeä. :goodvibes: