Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
jiivee

Triathlonkesä 2008

Recommended Posts

Ilmoittauduin tuossa Poriin Jazz triathloniin...

Treeni ja varuste -asiat ovat ok, mutta muita kysymyksiä onkin.

Eli:

-Milloin on hyvä olla kisapaikalla? 11.30 lähtee bussi uintipaikalle, kisa alkaa 12.15

-Tuoko järjestäjä bussiin jätetyt, esim. repun jossaollutmärkäpuku takas vaihtoon?

-Milloin pyörä ja muut kamat vaihtoalueelle,paljonko on aikaa lämmittelyyn etc...

-mitä vaihtoalueelle voi jättää? kassi jossa vaihtokamat(OK)?

kertokaahan mulle näihin vastauksia niin on helpompi valmistautua! Kiitos

Ilmoittauduin tuossa Poriin Jazz triathloniin...

Treeni ja varuste -asiat ovat ok, mutta muita kysymyksiä onkin.

Eli:

-Milloin on hyvä olla kisapaikalla? 11.30 lähtee bussi uintipaikalle, kisa alkaa 12.15

-Tuoko järjestäjä bussiin jätetyt, esim. repun jossaollutmärkäpuku takas vaihtoon?

-Milloin pyörä ja muut kamat vaihtoalueelle,paljonko on aikaa lämmittelyyn etc...

-mitä vaihtoalueelle voi jättää? kassi jossa vaihtokamat(OK)?

kertokaahan mulle näihin vastauksia niin on helpompi valmistautua! Kiitos

Ilmoittauduin juuri itsekkin Jazz-triathloniin. Nähdään lähtöpaikalla.

Olin myös viimevuonna kisaamassa.

Itse tulen n. 10.30 kisapaikalle, jää tunti aikaa valmistautua. Tosin ensiksi pitää ilmoittautua ja numeroida käsivarsi + pohje.

En osaa sanoa tuoko järjestäjä bussiin jätetyt kamat takaisin, luulisin että tuo.

Asian voi varmistaa paikalla tai kysymällä ennakkoon.

Itse puin märkäpuvun päälle ennen bussiin menoa. Onneksi ei tullut hiki bussissa. Nyt varmaan puen osittain päälle, ei yläosaa.

Viimevuonna vein pyörän ja kamat vaihtoalueelle heti ilmoittautumisen/numeroinnin jälkeen.

Osa pyöristä on telineissä ja näkyi pyöriä olevan myös vaihtoalueen reunoilla. Telineitä on rajoitetusti. Vaitoalue ei ole kovin laaja.

Minulla oli muut vaihtokamat vaihtoalueella, siis sellaiset jota ei kisassa tarvita.

Päästiin veteen n. 10min ennen starttia. Veryttely vastavirtaan. Ei kauhean suuri virtaus viimevuonna joessa ollut.

Tsemppiä kisaan.

Ilmoittauduin juuri itsekkin Jazz-triathloniin. Nähdään lähtöpaikalla.

Olin myös viimevuonna kisaamassa.

Itse tulen n. 10.30 kisapaikalle, jää tunti aikaa valmistautua. Tosin ensiksi pitää ilmoittautua ja numeroida käsivarsi + pohje.

En osaa sanoa tuoko järjestäjä bussiin jätetyt kamat takaisin, luulisin että tuo.

Asian voi varmistaa paikalla tai kysymällä ennakkoon.

Itse puin märkäpuvun päälle ennen bussiin menoa. Onneksi ei tullut hiki bussissa. Nyt varmaan puen osittain päälle, ei yläosaa.

Viimevuonna vein pyörän ja kamat vaihtoalueelle heti ilmoittautumisen/numeroinnin jälkeen.

Osa pyöristä on telineissä ja näkyi pyöriä olevan myös vaihtoalueen reunoilla. Telineitä on rajoitetusti. Vaitoalue ei ole kovin laaja.

Minulla oli muut vaihtokamat vaihtoalueella, siis sellaiset jota ei kisassa tarvita.

Päästiin veteen n. 10min ennen starttia. Veryttely vastavirtaan. Ei kauhean suuri virtaus viimevuonna joessa ollut.

Tsemppiä kisaan.

Kiitos paljon neuvoista!!!

Itse ajattelin että menen sinne bussiin kanssa märkäpuku päällä(puoliksi) niin ei tarvitse jättää mitään sinne bussiin vaan saa loput romut jättää pyörän viereen oottamaan kisan päättymistä.

Onkos ilmoittautum. jossain ihan vaihtopaikassa kiiinni?

Kisoja odotellessa!

Kiitos paljon neuvoista!!!

Itse ajattelin että menen sinne bussiin kanssa märkäpuku päällä(puoliksi) niin ei tarvitse jättää mitään sinne bussiin vaan saa loput romut jättää pyörän viereen oottamaan kisan päättymistä.

Onkos ilmoittautum. jossain ihan vaihtopaikassa kiiinni?

Kisoja odotellessa!

Vaihtopaikka ja ilmoittautum. ovat melkein vierekkäin, n. 30m väli.

Vaihtopaikka on nurmikolla, mikä on mukava vaihdon kannalta.

6.11.2007 kirjoitin:

Näyttäisi siltä että triathlon -debyyttini järjestetään vallan erinomaisena päivänä - eli omana syntymäpäivänäni!! Voisiko sitä paremmin viettää?? Vastaus: Voisi (seuraavana kesänä täyden matkan merkeissä...)!

....

Tosin sellaista haavettakin olen pitänyt ilmassa, että jos harjoittelu sujuisi hyvin talven mittaan, niin voisi kai täyttäkin matkaa ensi kesänä harkita (kuntosarjassa).

Järjen ääni kuitenkin elättelee toiveita siitä että Nokian pitkää ei järjestettäisi, jolloin ei tarvitsisi edes harkita siihen osallistumista...

...

Nyt on kausi 2008 pulkassa! Eipä olisi vuosi sitten uskonut että kaudesta tulee näin kattava ja onnistunut!

KIITOKSIA KANNUSTANEILLE!:highfive:

Nokian jälkeen tuli jo vähän löysättyä, mutta hyvinhän tuo juoksu on vielä kulkenut.

Toukokuu: Akaa maraton 3:38

Kesäkuu: Kisko 1/4 triathlon 2:52

Heinäkuu: Joroinen 1/2 5:30

Elokuu: Nokia IM 11:55

Syyskuu: Espoon Rantamaraton 3:31, Cooper 3100m

Lokakuu: 10000m 42:08

(Noiden lisäksi pari Rykäsyä kesällä.)

Loppuvuosi tuleekin sitten olemaan vain kevyttä liikkumista..

Muokattu
Päivämäärän lisäys