Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Millon lenkille?

Kantti
 Share

Recommended Posts

Niin, tossa tuli mietittyä että kun itsellä tuo koulunkäynti taas maanantaina alkaa, ja viimevuonna kun tuntui ettei millään kerkeä lenkille kun pitää opiskella jne...

Aamulla olisi siis aika oivallista käydä lenkillä, ja sitten siistiytyä ja kamat kasaan ja kouluun.

Mutta tuo aamulla nouseminen ei oikein meinaa onnistua kun nyt lomalla olen yrittänyt.

Miten te nostatte itsenne ylös jos aamulla teette lenkkinne?

Viritätte vesisangon päänpäälle ajastimella antaamaan viileän herätyksen vai...? :paistinpannu

Tässä sitten samalla voisikin palstalaisten lenkki/harjoittelu/treeni aikoja tiedustella :silmät

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Arkipäivinä juoksulenkit tuppaa menemään tuonne iltaan, viikonloppuna enemmän iltapäivällä. Mun elimistö ei yksinkertaisesti tykkää aamulla juoksemista, heräämisestä pitää olla ainakin pari tuntia ja aamupala pohjalla. Sen sijaan uimassa tai salilla voi käydä heti aamusta, juoksu on ainoo, minkä jätän suosiolla myöhemmäksi.

Mä olen unelmoinut koko ikäni eli 28 vee siitä että pääsisin aamulenkille, mutta kun en sitten millään vääntämälläkään ole niitä aamuihmisiä ja joskus kesällä olen siihen pystynyt mutta miksi se on niin vaikeeta?

:uninen

MITEN TE SEN TEETTE? *)

Mäkin menen yhdeksäksi töihin eli ihan reippaasti siinä ehtis heittää tunnin lenkin aamulla...Jos kovasti yrittäisin niin tänä vuonna voisi haaveesta tulla totta..?!

*)kuinka paljon aikaisemmin pitää nousta ylös ennen starttia?syödäkö ensin vai jälkeen? alkaako kesken työpäivän väsyttää vai onko vaikutus vain piristävä?

Enpä äänestänyt nyt sitten ollenkaan, kun aamu-vaihtoehto puuttui. Juoksentelen kyllä vähän mihin aikaan vain, mutta viime aikoina (vuosina) olen kyllä kummasti profiloitunut aamulenkkeilijäksi, vaikka minusta iltakupsijasta ei sitä ihan heti uskoisi. En juokse työpäivinä kuitenkaan kuin 30-45 minuutin lenkkejä aamulla, sillä tunnin lenkki saattaa jo aiheuttaa pientä pilkkimistä työpöydän ääressä. Viikonloppuisin voi sitten juosta pidemmät lenkit ja saattavatpa mennä silloin aamupäivän puolelle.

Täytyykin tästä painua yöpuulle, että olisi 6.30 valmis lähtemään hölkälle.