Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tulotaso


Umpimähkä

Ansio-, pääoma- ja muut bruttotulot  

158 ääntä

  1. 1. Ansio-, pääoma- ja muut bruttotulot

    • 0 - 10 000 €
      8
    • 10 001 - 30 000 €
      41
    • 30 001 - 50 000 €
      78
    • 50 001 - 80 000 €
      23
    • 80 001 - 100 000 €
      5
    • Yli 100 000 €
      10


Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kaikki on taas niin nöyrää, vaatimatonta ja salamyhkäistä, että mä sitten elvistelen: ei kai tässä ihan huonosti mene, kun ehtii maraharjoittelujen, gabblailyn ja facebookkailun välissä pudottaa kommunikaattoreita vessanpönttöön, ajella taksilla ja maksaa vielä joka vuosi lisäverojakin. :action-smiley-073:

Link to comment
Share on other sites

Semmonenkin äänestys olis kyllä hyvä, kuin että paljonko niitä veroja maksellaan.

Tai voisko se olla semmoinen äänestys, että kuka haluaa maksaa veroja ja kuinka paljon. Voitais lähettää sitten medioihin ja päättäjille tiedoksi, että Suomen fiksuin ja valistunein raati on tätä mieltä. Äänestysprossa saisi kyllä mielellään olla yli 50%.

Link to comment
Share on other sites

Rahaa tulee niin, että ranteita särkee. Viime viikolla avasin viidennen sijoitustilin Sveitsiin, kun entiselle ei enää mahtunut.

Juu ja mulla on nähtävästi kulumaa ranteessa tai nivelrikkoa. Mutta kipeä se ajoittain on. Nyt tajusin, että se johtuu siitä kun raahaan niitä ylimääräisiä rahasäkkejä pois jaloista lojumasta.

Ja kun tuota kutsumusta on vaikka toisille jakaa niin ylimääräisillä lämmittelen saunan uunin aina launtaisin.

Link to comment
Share on other sites

Tai voisko se olla semmoinen äänestys, että kuka haluaa maksaa veroja ja kuinka paljon. Voitais lähettää sitten medioihin ja päättäjille tiedoksi, että Suomen fiksuin ja valistunein raati on tätä mieltä. Äänestysprossa saisi kyllä mielellään olla yli 50%.

Tai sitte äänestellään, paljonko se liksa nyt nousi. Täällä tärähti tuntipalkkaan heti 23 senttiä lisää. Ja heti piti käydä sijoitusneuvojalla, hätä hätä hätä, mitä rahoillani teen? Uusia pankkitilejä Sveitsiin vai mitä???

Link to comment
Share on other sites

Tai sitte äänestellään, paljonko se liksa nyt nousi. Täällä tärähti tuntipalkkaan heti 23 senttiä lisää. Ja heti piti käydä sijoitusneuvojalla, hätä hätä hätä, mitä rahoillani teen? Uusia pankkitilejä Sveitsiin vai mitä???

23 senttiä kuulostaa kyllä ihan hyvältä. Kyllä minulle sellainen kelpaisi!! Juu-u!

Link to comment
Share on other sites

Tilastonikkarien mukaan vaimo, lapsi ja minä ollaan kansakunnan korkeimmassa tulokymmenyksessä. Ja jonkun tulonjakojutun mukaan suurituloisia. Ihan kiva. Muttei sitä kyllä kukaan mistään huomaa arjessa. Eikä juhlapyhinään. Ja jossain muissa maissa, Euroopassakin, näillä taustoilla tulot ja varsinkin ostovoima olisivat tod.näk. reippaasti kivemmat.

Link to comment
Share on other sites

Kaikki on taas niin nöyrää, vaatimatonta ja salamyhkäistä, että mä sitten elvistelen: ei kai tässä ihan huonosti mene, kun ehtii maraharjoittelujen, gabblailyn ja facebookkailun välissä pudottaa kommunikaattoreita vessanpönttöön, ajella taksilla ja maksaa vielä joka vuosi lisäverojakin. :action-smiley-073:

Tää ei liity mitenkään aiheeseen, mutta toimiiko vielä se kommunikaattori?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy