Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppolaisten opiskelutausta

Umpimähkä
 Share

Opiskelusi tähän mennessä  

195 ääntä

1. 1. Opiskelusi tähän mennessä

• Peruskoulu tai peruskoululainen
      2
    • Ammattikoulu tai opiskelija
      10
    • Ylioppilas tai lukiolainen
      4
    • Ammattikorkeakoulu, opisto tai opiskelija
      63
    • Alempi korkeakoulututkinto tai opiskelija
      12
    • Ylempi korkeakoulututkinto, lisensiaatti tai opiskelija
      82
    • Tohtori tai väitöskirjan parissa
      32

Recommended Posts

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ammattikoulututkinto tietotekniikasta ja ylioppilastutkinto tuli aikoinaan pokattua samalla kertaa.

Bachelor of Science on tulossa varmaan parin kuukauden sisällä Suomesta(eli tuttavallisemmin Insinööri jälkiliitteellä (AMK) ). Portugalinkin vastaava tutkinto olisi ollut mahdollista saada mun opintosuorituksillani, mutta eipä mulle kerrottu kuin vasta Suomeen palattuani että byrokratiat olisivat vaatineet täyttämään liput ja laput hiukan eri tavalla jo ennen kuin aloitin siellä opiskelemaan :tiili:

Mitä todennäköisimmin ensi syksynä vielä kouluttauminen jatku yliopiston puolella Master-tutkintoa havitellen... Eli Diplomi-Insinööriä. Mikäs tässä on opiskelijaelämää eläessä, kyllä sitä töitä ehtii ihan tarpeeksi tehdä aikanaan :2vrolijk_08:

Tähän mennessä vastanneista vain muutama ammattikoulutason tutkintoa. Yllättävän hyvin koulutettua väkeä, vai pitäisikö sanoa että olihan se arvattavissa?

Itse olen käynyt omat opiskeluni pitkän kaavan kautta, kun en oikein ole tiennyt, että mitäköhän haluaisin tehdä: yo, teknikko, AMK insinööri ja DI.

Eli kaikkien alojen asiantuntija, mutta en vieläkään oikein tiedä...:hali_hehe:

Ylioppilas vuosimallia 2004, nyt amk:ssa sosionomi-opintojen kimpussa, valmistuminen lähestyy. :) Opiskelu ei jää kyllä tähän, vielä olisi tarkoitus saada ne s.hoitsun paprut (toltakin alalta jo jotain opintoja takana), mutta toisaalta fyssarinkin homma kiinnostaisi. Taidan olla tätä ikuinen opiskelija- tyyppiä.

Ai, pitäisikö sitä muka jossain vaiheessa mennä töihinkin? :znaika: