Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hävettävä treenimuoto

Satkus
 Share

Recommended Posts

Mun on pakko kysyy: Onko täällä ketään yhtä tyhmää kuin minä.

Kun oikein tuulee, sataa on pimeetä yms ja eikä huvita lähteä ulos, eikä salille tai ylipäätänsä mihinkään, mitä teette. Treenata pitäis, mutta miten.

Mä laitan hyvän musan soimaan korviin ja rokkaan pitkin kämppää niin että roikaa. Se on varmaan karmeen näköstä mutta viis siitä! Tätä saattaa kestää tunti. Niin ja tietenkin himassa ei ole ketään muita.:1Snoopy-08:

"Treeni" on tosi tehokasta, hiki virtaa ja syke nousee. Suihkun jälkeen on kuin olis vetänyt "paremmankin" treenin.

Tämähän on juuri oikea sää lähteä lenkille :thumbsup:. Varsinkin aamulla puoli viiden maissa. Siinä on sitä jotain.

Asiaa! Ja sellaisen rämmittyään on uskomaton fiilis tajutessaan, että motivaation kestämisen kannalta kovempaa ei eteen tule -> ennuste hyvän kondiksen edellyttämien temppujen toteutumisen suhteen on melko valoisa...

Satkuksen treenit ihan ok, ei mitään hävettävää, lähestulkoon antaumuksellista.

Mutta tämä vasta hävettävää onkin. En tiedä kehtaanko edes tunnustaa. Kun alottelijana ei aina pysty juoksemaan kaikkia haluamiaan lenkkejä (lue: lihaskunto niin epätasapainossa, että no joo) vaan joutuu KÄVELEMÄÄN. Aina kun vastaan tulee lenkkeilijöitä, niin vedän lippalakkia tai huppua tiukemmalle, ettei kukaan vaan tunnistaisi, että siinä se 'lenkkeilijä' nyt KÄVELEE...:tana:

Satkuksen treenit ihan ok, ei mitään hävettävää, lähestulkoon antaumuksellista.

Mutta tämä vasta hävettävää onkin. En tiedä kehtaanko edes tunnustaa. Kun alottelijana ei aina pysty juoksemaan kaikkia haluamiaan lenkkejä (lue: lihaskunto niin epätasapainossa, että no joo) vaan joutuu KÄVELEMÄÄN. Aina kun vastaan tulee lenkkeilijöitä, niin vedän lippalakkia tai huppua tiukemmalle, ettei kukaan vaan tunnistaisi, että siinä se 'lenkkeilijä' nyt KÄVELEE...:tana:

Umpimähkässä on ultra-ainesta, ja se se vasta hävettävää onkin!

Joo ehkä nää tanssi jutut on enmmän naisten juttuja. Kunnon jivet tekee kutaa keskivartalolle. Aamu 5 ei ehdi eikä jaksa vielä lenkille. 6.30 pitää olla jo menossa töihin. Nyt kun kelloja siirretään niin aamujuoksijoilla onkin hetki enemmän valoisaa.

Siis mä remuan pitkin huushollia jos on tarvis ;D toivottavasti ei vielä vähään aikaan.

Mun on pakko kysyy: Onko täällä ketään yhtä tyhmää kuin minä.

Kun oikein tuulee, sataa on pimeetä yms ja eikä huvita lähteä ulos, eikä salille tai ylipäätänsä mihinkään, mitä teette. Treenata pitäis, mutta miten.

Mä laitan hyvän musan soimaan korviin ja rokkaan pitkin kämppää niin että roikaa. Se on varmaan karmeen näköstä mutta viis siitä! Tätä saattaa kestää tunti. Niin ja tietenkin himassa ei ole ketään muita.:1Snoopy-08:

"Treeni" on tosi tehokasta, hiki virtaa ja syke nousee. Suihkun jälkeen on kuin olis vetänyt "paremmankin" treenin.

No joo tätä on joskus tullu harrastettua ja joskus on vaimo ollu katsomassa ne on sit mun omia koreografiota spagaateja venytyksiä yms.Yleisö pyytää yleensä lopettamaan ettei kuolisi nauruun.Yksin ollessa voi vedellä sit vaikka potku-ja varjonyrkkeilyä.Tämähän on melkein tunnustan kamaa.

Mäkin harrastan tollasta päätöntä jammailua ja hyppimistä kotona!:D En edes jaksa vaivautua laittamaan verhoja kiinni, tiedä sitten mitä tuolla pihalla puhutaan hullusta naapurista:D Tykkään kyllä ns. huonoista keleistä, joten mikään lenkkejä korvaava reenimuoto tuo ei ole. Lähinnä teen tuota ylimääräisenä sykkeennostona ja muutaman kalorin polttona (tunnustan..) ja siksi kun se vaan on niin pirun kivaa!:)