Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Esakallion hölkkä, Somerolla 28.10.2007

Recommended Posts

Noniin maaliin päästiin. Matka taisikin olla hieman pidempi kuin ilmoitettu 10 km.

Itse sain OziExplorerilla 10,426 km ja oma FRWD näytti sekin jotain 10,333 km. Itse uskoisin tohon Ozin lukemaan aika paljon. Siinähän muuttuu kilometrivauhditkin mukavasti. Korjatkaa jos olen väärässä matkan suhteen.

Kokonaisnousua tuli 76 m eli ihan riittävästi ja korkeuseroa oli 25 m

Ihan mukava reisu

edit: tuloksetkin näköjään ilmestyivät nettiin http://www.someronesa.fi/YU%20sivut/Yleisurheilu/Esakallioholkka07.htm

Noniin maaliin päästiin. Matka taisikin olla hieman pidempi kuin ilmoitettu 10 km.

Itse sain OziExplorerilla 10,426 km ja oma FRWD näytti sekin jotain 10,333 km. Itse uskoisin tohon Ozin lukemaan aika paljon. Siinähän muuttuu kilometrivauhditkin mukavasti. Korjatkaa jos olen väärässä matkan suhteen.

Minäkin kuulin "luotettavalta taholta", että matka olisi ollut 10.4 km. Oma juoksu oli juuri niin vaikeaa kuin kahden kuukauden kilpailutauon jälkeen sopi odottaakin: loivatkin nousut saivat hengityksen vinkumaan kuin vappupillin ja sakkaaminen uhkasi jatkuvasti. Muuten varsin hyvä tapahtuma joka keräsi mukavasti osanottajiakin.

Vitonenkaan ei ollut viittä kilometriä vaan 4,6 km. Sen kuulin itse järjestäjiltä.

Ihan mukava pikkukisa. Menin vitosen kun naisille ei ollutkaan kuntosarjassa tarjolla muuta kuin viiden kilsan sarja mutta hyvä näinkin. Tulos 22:54 sopii mulle kun juoksut on olleet vähemmistössä koko kesän...

Tämä tais jäädän vuoden viimeiseksi kisaksi...jatketaan harjoittelua!:running: