Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Skylihme

Mitä työtä ET tekisi

Recommended Posts

Lisäys: Ai niin, vaimon kommentti tähän aiheeseen oli, että hän on tenyt jopa sellaista työtä kuin ollut ET-opettajana.

Mä oon ollu koko kouluajan ET-tunneilla. Käytiin yläasteaikaan vierailulla Katajanokan vankilassa. Muun muassa. Ja jossain alkoholistiparantolassa. Sellaista ELÄMÄNkatsomusTIETOA.

Riina

Yhdyn moneen edelliseen. Myyntityö on aika kamalaa, ja nimenomaan sellainen tyrkyttämis-myyntityö tyyliin lehtikauppias, vakuutuskauppias, pankkivirkailija - joka ottaa itse aktiivisesti yhteyttä potentiaalisiin asiakkaisiin. Kyllä kait normaali nykyihminen osaa itse ostaa sen tuotteen minkä tarvitsee? Sen sijaan oikea asiakaspalvelutyö on aivan jees. Siinä saa tehdä tyytyväisiä ihmisiä ;)

Ei kiitos mitään myyntityötä mulle. En itsekään tykkää niistä lehtikaupustelijoista ja semmosista myyjistä jotka eivät päästä edes liikkeeseen sisään kun kysyvät kuinka voin auttaa. Perhana jos tulen mahdollisesti tekemään heräteostoksia niin miten voin tietää mitä haluan kun en ole vielä päässyt sisällekään.

Mun oma ammatti on ihan jees riippuu tietenkin miltä kantilta katsoo. Suht jees palkka, siisti sisätyö (siellä toimistossa :hali_hehe: ) Melko itsenäistä, ei hierarkiassa kovin montaa pomoa. Ai että mitäkö teen: No kvartaalitalous, marginaalikorot, prime ja euribori, indeksikorotukset, aktuaarilaskelmat, tilastotieteet yms. kuuluvat sanastoon eli toisten mielestä niin hiivatin tylsiä juttuja.:detective:

Mutta kaikkia ammatteja (ainakin melkein) tarvitaan. Onneksi kaikille on joku tekijä!

Patologin hommaa en tekisi vaikka aikoinaan olinkin appiukon kanssa parin sian sisäelimiä innossani kaivamassa.(= kotona teurastus).:wife:

Jaa, minä kun meinasin kouluttautua tuollaiseksi. Eipähän asiakkaat ainakaan valita...

Mut tosissaan samalla linjalla olen kuin muutkin tuon inhokkiammatin suhteen. Ei koskaan ikinä puhelinmyyjäksi tai yhtään minkään pakkomyyjäksi. Tosin eihän sitä tiedä, jos ei muualle kelpaa.

Ai tuomoista vai?

Kyllä mä voisin tollasta tehdä, jos naurultani pystyisin (...ottaa slipoverin pois...).

Kaikki myyntityö sujuu itseltäni tosi huonosti, mutta jos nyt ihan nälkäkuolema olisi vaihtoehto, niin voisihan puhelinmyyntiäkin yrittää.

Kaikki "lihanjalostukseen" liittyvä on poissuljettu, enkä ihmistenkään tappamiseen suostuisi.

Heh aina tämänkin ketjun luen mitää työtä ET (se elokuvahahmo) tekisi. Ja mietin että mistä moinen kysymys oikein on eksynyt tänne Seppolaan kunnes tajusin oikein. Jaa-ah, onhan se vähän arveluttavaa alkaa arvottaa eri töitä keskenään. Melkein kaikelle työlle kun löytyy merkityksensä tässä maailmassa. Mutta mitä en henkilökohtaisesti tekisi? Vaikea kysymys.....:xmas-smiley-010:

Ammatit joissa tapaa kuolleita: hautausmaatyöntekijät, hautausurakoitsija, kuolinsyyntutkijat, ruumishuoneheebot yms....

Tähän voisi lisätä krematorion hoitajan.

En haluaisi myöskään tehdä gynekologin hommia. Menisi halut varmaankin aika nopeasti... niin ja eihän töitä saa kotiin viedä.