Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Skylihme

Mitä työtä ET tekisi

Recommended Posts

Sitä vois noin ajatusleikkinä miettiä, että jos sais palkkaa(hyvää) juoksemisesta. Tulisko sitä illalla töistä kotiin ja miettis lenkille lähtemistä.

Ja viikonloppuisin pitäis tietysti lähteä maratonia hinkkaamaan.

Mahtaisko pomo myöntää vapaata vähän pitemmille kisamatkoille?

Mikä parasta, sitä vois olla työvaatteissa ihan alvariinsa.

Mitähän sitä kesälomalla tekis? Sanoisko, että en kusekkaan työpaikalle päin, enkä halua nähdä yhtään jolkottelevaa työkaveria?

Tuo thai hierojan ammatin vieroksunta ihmetyttää, ei kai se poikkea fys.hierojan tai urheiluhierojan työstä millään muotoa??? :surrender:

Thaihierojan työ eroaa noiden muiden hierojien työstä sen verran, että luultavasti liki päivittäin tai ainakin viikottain saisi olla jollekulle asiakkaalle selittämässä, ettei tarjolla tosiaan ole muuta kuin hierontaa. icon6.gif

Mä en halua myydä mitään, en lehtiä puhelimessa enkä vaatteita kaupassa enkä persettä kadulla. En halua myöskään toimistoon töihin tekemään yhtään mitään enkä yötöihin. Kapakassa en haluais olla töissä enkä ajaa taksia enkä olla puhelinasiakaspalvelussa.

Kivoja sitten olis jos ei välitetä siitä ettei ole koulutusta vaikkapa kätilö, puutarhuri, käsityöläinen, kapellimestari tai valokuvaaja. Lapsena mä halusin YK:n pääsihteeriksi, mutta enää se ei tunnu niin nastalta.

Lapsena mä halusin YK:n pääsihteeriksi, mutta enää se ei tunnu niin nastalta.

Pelottavaa! Siis oikeasti! Niin halusin minäkin. Kun siis minulta kysyttiin, että haluanko Suomen presidentiksi, vastasin: "En, minusta tulee YK:n pääsihteeri".

Vaikuttaa kyllä nykyisin v-mäisemmältä hommalta kun sillon. Vaikka sillon 1980-luvulla sentään uhkas ydinsota.

Riina

Kyllähän tuommoinen assan vessan kassa olisi aika tylsä homma. Kuvitelkaa nyt, mitä se homma olisi. Siinä palveluhenkisenä kysyisin jokaiselta kupla otsassa/jalat ristissä sopivaa kolikkoa etsivältä asiakkaalta: "Mitä saisi olla?". Vähän vaihtelua hommaan saisi, jos vessan palvelut olisi hinnoteltu niin, että voisi kysyä "Iso vai pieni hätä?".

No, en minä kyllä haluaisi olla myöskään sen assan vessan siivooja, enkä myöskään sen assan raflan vessan siivooja. Aika yököttävää hommaa tuommoinen. Mutta uimahallin naisten puolen pesu/saunatilojen siivoojana voisin kyllä olla. Kun ottaisivat minulta rillit pois, niin enhän minä edes näkisi mitään. Ihan käsikopelolla taytyisi hommista selvitä. :hali_hehe:

Lisäys: Ai niin, vaimon kommentti tähän aiheeseen oli, että hän on tenyt jopa sellaista työtä kuin ollut ET-opettajana.

Pölyimuriagentti, lomaosakekauppias, verkostomarkkinointi yms. Eli myyntiyö, jossa tuote tai pelvelu on sivuosassa ja pääosassa on ihmisten kusetus ja katteettomien mielikuvien luominen.

Myyntityössä ei sinänsä ole mitään vikaa, kunhan itse myytävä tuote tai palvelu ovat sellaisia, joiden takana voi itsekin seisoa.