Jump to content
Juoksufoorumi.fi

WIHAN kilometrit 2007

Toh
 Share

Recommended Posts

Ennakkospekuloinneista huolimatta WIHA 2007 järjestetään tänäkin vuonna fat ass -henkisenä tapahtumana Tampereen Atalassa 17.11.2007 klo 9 alkaen.

Tarjolla olevat matkat ovat 10, 20, 30, 40 ja 50 km sekä maraton. Ajat ovat tilastokelpoisia ja mittausdokumentti sekä muu tarvittava tieto löytyy osoitteesta http://www.wiik.fi/juoksusivu/index.php

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Minkäslaista vauhtia ajattelit pitää viidelläkympillä, jos vauhti on sopiva lähden seuraamaan? :)

Samaa vajaan kuuden minuutin nylkkyvauhtia kuin viimevuonnakin. Onkohan Kimmo tulossa? Harri juoksee satasen.

Edit: 29 juoksijaa näytti oleven nyt ilmoittautunut. Vielä jokunen mahtuu ...

Toivottavasti lunta ei tule niin paljon että menee tiet liukkaaksi...

Ei tule lunta. Keli tulee olemaan häikäisevän loistava. Lainatakseni Jake Bluesin kuolemattomia sanoja: "You see. Me and the Lord, we have understanding..."

Niin ja taitaa Forecan viimeisimmät ennusteetkin tukea väitettäni; tyyntä ja puolipilvistä luvassa!!

Ei tule lunta. Keli tulee olemaan häikäisevän loistava. Lainatakseni Jake Bluesin kuolemattomia sanoja: "You see. Me and the Lord, we have understanding..."

Niin ja taitaa Forecan viimeisimmät ennusteetkin tukea väitettäni; tyyntä ja puolipilvistä luvassa!!

Itse asiassa juuri näin kävi. Pakkasta yksi aste, aurinko paistoi ja ilma oli tyyni. Täydellinen juoksukeli. Juoksijoita oli n. 40 joissa mukana pari satasen juoksijaa, muut vähän lyhyempiä matkoja taivaltaen. Myös itse K. Saukkonen oli osannut paikalle. Selvä ammattilaistapahtuma, siis. :thumbsup:

Vaikka kuinka hiljaa itse yritinkin mennä, niin viimevuotinen viidenkympin aika parani parilla minuutilla (juostiin neljän hengen ryhmässä ja PEXI halusi uuden enkan. Höh!). Nyt sitten katse kohti Espoota.

Wiik varmaankin raportoi omilla sivuillaan tarkemmin tapahtuman kulusta ja tuloksista.

Hieno tapahtuma oli - kiitokset järjestäjille!

En olisi aamulla herätessä uskonut että jo iltapäivällä oon ultrajuoksija ;). Olin ilmoittautunut kolmelle kierrokselle, mutta 50 km meni Tohin porukassa. Juostiin sopivaa (mulle vähän yli kynnyksen) "pk-vauhtia". Maraväliaika oli 4,08 ja maalissa 4,53. Nyt on hyvä fiilis kun tuli juostua täysmatka. Helpompihan se oli kuin "täysillä" juostu maratoni, mutta kieltämättä sen 42:n jälkeen jaloissa alkoi kuitenkin matka painaa.

Tuli myös tehtyä uusi ennätys - juoksukilometrejä viikossa 105.

Koska vältän toistamasta itseäni, kopsasin tähän ensimmäiset terveiset sivuiltani. Kunhan deebetit ja kreeditit on kalkuloitu, pistän sivuille myös infoa siitä miten tapahtuman tuotto tullaan käyttämään. Tarkoitushan ei ollut tavoitella voittoa, mutta kun kaikki juoksivat niin pitkiä matkoja ja söivät niin vähän banaania (huollon huom.), pystytään voitto käyttämään johonkin hyvään tarkoitukseen. :)

<CLIP>

Wihan kilometrit tapahtuma on saatettu onnistunesti päätökseen. Kiitos kaikille osallistujille mukavasta päivästä juoksun merkeissä!!

Myöhemmin on aika summata tarkemmin Wihan kilometrien satoa. Mutta ensin levätään.

Wihassa juostiin tänä vuonna 1615 kilometriä eli enemmän kuin Suomen päästä päähän. Onnittelut kaikille ja hyvää toipumista.

Kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa, miten Petrille ja Harrille lopulta kävi:

Molemmat sankarit pääsivät maaliin asti sadan kilometrin urakan päätteeksi. Erityisonnittelut molemmille!

Tulosluettelot tulevat myöhemmin...

</CLIP>