Jump to content
Juoksufoorumi.fi

tiistai 16.10.

innokas
 Share

Recommended Posts

Siis eikö kukaan ole vielä tosiaan avannut tiistaita, vai olenko tullut ihan sokeaksi?

Tänään iltapäivällä runsas puoli tuntia lihaskuntoharjoitusta kuntopiirimäisesti, jalat, keskivartalo, kädet. Keskisyke 135 (74 % max). Iltasella tunnin kävelylenkki 7,7 km reipasta vauhtia 7,52/km keskisyke 122 (67 % max).

Luen näitä päivän rapsoja kateellisena. Olen visusti päättänyt, että en juokse senttiäkään lokakuussa!:embarassed:

Kun kävin maanantaina sellaisella palauttavalla kävelylenkillä, niin näin niin paljon ihmisiä juoksemassa, etten ole koskaan nähnyt vastaavaa määrää juoksijoita.

Lokakuussa ei enää juosta. Ei metriä, eikä senttiä.

Jos se meni yhteen putkeen niin kyllä kai sitten. Ja siinähän piti myös uida eri tyyleillä, rintaa ja vapaata ja mitäs muuta mahtoi olla...

Muistaakseni ensin pitää hypätä veteen jalat edellä ja sitten uida 200 m, josta 50 m selkää. Muuten saa kai uida rintaa, vaparia, koiraa, kissaa tai vaikka pappia...

Muistaakseni ensin pitää hypätä veteen jalat edellä ja sitten uida 200 m, josta 50 m selkää. Muuten saa kai uida rintaa, vaparia, koiraa, kissaa tai vaikka pappia...

Sit en ole, koska lähtöpäästä ei saanut hypätä (ja olin kiltti enkä hypännyt) veteen ja pappikin jäi uimatta...miten sitä uidaan?

No muutama (7-10) vuosi sitten uin Tuomiojärven rannalta kotiin (matkana 7(00)-800 m) eli silloin ainakin olin uimataitoinen, vaikka silloinkin se alkuhyppy jäi tekemättä.