Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mammuttimarssi 2008

veekoo
 Share

Recommended Posts

Mammutti on aloittanut ensi vuoden Mammuttimarssin valmistelut. Karkkilan ympäristöstä on julistettu n. 35x35km alue harjoittelukieltoon. Tuolla alueella asiattomasti harjoittelevat menettävät osallistumisoikeuden tulevaan kisaan.

Kisan valmisteluja voi seurata relaa.com:in foorumin kautta:

http://www.relaa.com/index.php?topic=19485.0

http://www.relaa.com/index.php?topic=19649.0

post-71-14304184505543_thumb.jpg

Juu, hyvät naurut tuolta sai. Olen noita relaa.comin juttuja lukenu jo pidemmän aikaa ja en kyllä halua, että sama "keskustelu" kulttuuri leviää tänne. Siinä ei kyllä pari kanta vs. päkiä keskustelua tunnu missään kun tuolta lukee mielipiteitä repun pakkaamisesta tai lumivyörypiipparin tarpeellisuudesta. Ehkä juoksijat on sitte leppoisampaa väkeä ku retkeilijät (=törkeää yleistämistä). Tai ainakin semmonen kuva tuosta foorumista minulle on jäänyt.

Mammuttimarssi 2008 kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, varsinkin nyt kun läpäisy prosentti oli mikä oli tänä vuonna. Saapa nähdä mitä keksivät ensi vuodelle.

Mammuttimarssi 2008 kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, varsinkin nyt kun läpäisy prosentti oli mikä oli tänä vuonna. Saapa nähdä mitä keksivät ensi vuodelle.

Taidettiin tehdä tahtomattamme aikamoinen kulttuuriteko ja palvelus Mammuttimarssille, kun kaikki yhteistuumin jätettiin leikki kesken... Itseänikin on alkanut risomaan se typerä kisa siinä määrin, että vaarallinen kiukku alkaa heräämään :-).

• 8 months later...

Mäkkylän Mammutilta saamani tiedon mukaan Mammuttimarssi 2008 järjestetään 17-19.10.2008.

Voisin harkita tätä, huom! erittäin leppoisissa retkeilytunnelmissa, kilpailuvietti pysyy ainakin mulla takuuvarmasti piilossa. Ymmärtääkseni tänä vuonna voisi olla suht vähän asvalttia ja enemmän metsärymyämistä. Vaikka vauhti olisikin lähes pelkkää kävelyä, maaliintulo alle järjestäjien asettaman maksimiajan on tottakai tavoite, josta ei tingitä.

Löytyisikö suunnistustaitoista paria? Zxcv on kyllä etusijalla ja saatan jotenkin pysyä hänen kintereillään, kun lienee juossut ennätyksensä Vantaan maratonilla viikkoa aiemmin.

Yhteydenotot pyydetään jättämään nimimerkillä Munkkivuoren Ihramammutti

Muokattu

Löytyisikö suunnistustaitoista paria? Zxcv on kyllä etusijalla ja saatan jotenkin pysyä hänen kintereillään, kun lienee juossut ennätyksensä Vantaan maratonilla viikkoa aiemmin.

Nämä kekkerit jäävät väliin juurikin tuon Vantaan takia, joten Hietsu on vielä vapaa. Noista asfalttimaroista kun tuntuu kestävän palautua paljon pidempään kuin vaikka maastoultrasta.

Voisin harkita tätä, huom! erittäin leppoisissa retkeilytunnelmissa, kilpailuvietti pysyy ainakin mulla takuuvarmasti piilossa.

Olisihan tämäkin mielenkiintoinen tapahtuma, mutta mä olen pari kertaa yrittänyt kilpailuviettini piilottamista enkä ole vielä kertaakaan onnistunut.

Oikeastaan taidan kyllä keksiä lokakuulle jotain muuta kivaa.

Yhä olen tästä kisasta kiinnostunut...

Suunnistustaitoni on lähes olematon, eli suunnistustaitoista ja rennosti etenevää kaveria ollaan täälläkin vailla...

Kilpailuviettini kanssajuoksijoita kohtaan on alun alkaenkin nolla, eli jos sijoitus on sinulle tärkeä, niin ohita tämä ilmoitus välittömästi...

Aikarajan puitteissa olisi kyllä tavoitteena saapua maaliin...