Jump to content
Juoksufoorumi.fi

11.10. Torstai

cone
 Share

Recommended Posts

Mahtava ilma. Aurinko paistaa ja pakkasta vähäsen. Metsä hyvän tuntoinen "juosta".

Eli vajaa tunti metsässä ja välillä pururadalla. Sammal kivasti kohmettunut ja maa kantaa siellä alla hyvin. Reidet hiukka raskaan oloiset, sillä aina yhtä yllättävän raskasta tuo umpimetsässä loikkiminen on. Tai sitten reisilihakset on huonot, ihan miten vain:)

Avg 143 ja matkaa olis jotain 8.5km. Ei oo niin nöpön nuukaa.

Reidet hiukka raskaan oloiset, sillä aina yhtä yllättävän raskasta tuo umpimetsässä loikkiminen on. Tai sitten reisilihakset on huonot, ihan miten vain:)

Treenin puutetta se vaan on.

Tosin Kurpan tietäen, sulla on kuitenkin oikeesti mäkijuoksun, metsäsamoilun, trampoliinin ja kotipunttiksen jäljiltä hillittömän vahvat kintut. Haluut vaan vähätellä itseäsi :-).

Jalat tottuu tohon tosi nopeesti kuten varmaan tiedätkin, mutta jostain syystä keuhkot on se mikä piiputtaa mulla eniten metsäjuoksussa. Pitäis varmaan alkaa treenaamaan kestävyysurheilua.

Jalat tottuu tohon tosi nopeesti kuten varmaan tiedätkin, mutta jostain syystä keuhkot on se mikä piiputtaa mulla eniten metsäjuoksussa. Pitäis varmaan alkaa treenaamaan kestävyysurheilua.

Jeps:)

Sykkeet kävi kyllä tapissa ja keuhkot luukutti happea hädissään. Mutta se on salaisuus ja sitä en kyllä tunnusta edes tunnustan ketjussa.

Minä, metsien mies, jätin metsät tänään koluamatta ja juoksin pyöräteillä hiukan reippaamman lenkin.

Kun tuntuu siltä, että se kunto ei nouse, jos juoksee kaikki lenkit, niin lyhyet kuin pitkät, sitä 7 min/km vauhtia. Vaikka se on se paras vauhti, ehtii kattelemaan kauniita maisemia ja nätei flikoi ja ei väsy!:thumbsup:

6,5 km - 35:07 (=5:24/km) - avg 148 - max 157.