Mensonge Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Laitetaan nyt tännekin tämä puu, kun cooperin aika lähestyy. Eli Vuosaaren urheilukentällä olis tarkoitus rykästä porukalla tuo coopperi su 30.10 klo 13.00. Tulkaa ihmeessä paikalle tutustumaan palstalaisiin ja testaamaan loppusyksyn juoksukuntoa. Pikkasen ennen tuota kun on paikalla, niin ehtii vähän verryttelemäänkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landor Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Kyllähän tuonne voisi ilmaantua. Jos vaikka 3300 vauhdilla aloittelis niin hidastaminen varmaan onnistuu tarvittaessa. Ainakin kahden mailin raja olis mukava rikkoa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Author Share Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Piti laittaa useampikin vastausvaihtoehto, mutta jostain syystä ne ei tullu näkyviin, enkä saa enää lisättyä niitä :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasu Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Minä tulen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unaz Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 No huh. Minä voisin tullakin, vaikka olen postaillut vasta vähän aikaa ja juoksenkin niin helvetin hitaasti. Mutta Cooper vois olla kiva hökästä menemään, tavoite: 2200 m. Hurjaa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
icecat Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Kyllä Coopperiin kannattaa aina mennä se on niin lyhyt ettei aiheuta edes kovin paljoa kuormitusta, ja vaikka olis kuinka hidas niin kyllä sen 12min pistelee :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hengenj Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 20. lokakuuta , 2005 Ei onnistu, valitettavasti olemme Hurghadassa silloin :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
aki Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Tulossa myös. Kunto on arvoitus mutta juostessa se kai selviää. /a Link to comment Share on other sites More sharing options...
JH Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Mukana ollaan. Jampan perässä olisi kiva yrittää roikkua se 3400, mutta näin flunssan kourissa kärvistelevänä osa-aika yksinhuoltajana (vaimo työmatkalla) ei paljoa herkistellä ennen kisaa... Voisiko tuohon äänestykseen laittaa vaihtoehdoiksi monta ihmistä tuo tullessaan juoksemaan? Mulla on 3 melko varmaan tulijaa jo tiedossa, mutta eivät ole palstalle vielä rekisteröityneet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietari Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Likalla futiskauden päätäjäiset ja korismatsi silloin mutta mikäli aikataulu antaa vaan myöten ni ainahan tommosen tunnin voipi lohkaista tohon hommeliin..siis alkuverryttelyt sun muut.. Riittänee kun ilmaantuu ajoissa paikalle? eli ei siis mitään sitovaa ilmoittautumista tarvita?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamppa Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Mukana! Mulla alkaa olemaan jalat normaalissa kuosissa sen Masokistin unelman rääkin jälkeen. Mitä nyt polvi silloin tällöin muistuttelee siitä päivästä. Hierojastakin kuulemma tuntuu että hän tekee työtään mun kanssa eikä mitään S/M-juttuja... Innolla odotan jo Cooperia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensonge Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Author Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Likalla futiskauden päätäjäiset ja korismatsi silloin mutta mikäli aikataulu antaa vaan myöten ni ainahan tommosen tunnin voipi lohkaista tohon hommeliin..siis alkuverryttelyt sun muut.. Riittänee kun ilmaantuu ajoissa paikalle? eli ei siis mitään sitovaa ilmoittautumista tarvita?... Juu näihinhän vaan tullaan. Ei ilmoittautumispakkoa. Mutta missä naiset :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
unaz Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Juu näihinhän vaan tullaan. Ei ilmoittautumispakkoa. Mutta missä naiset :? Jos tää tulis, niin tää olis nainen ja sit tää olis siellä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maileri Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2005 Joo, "harkinnan alla". :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts