Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tarvitaanko "juksutrikoita"?

rvl
 Share

Recommended Posts

Oliskohan tämä pitänyt laittaa nimettömänä tunnustan ketjuun?

Otsikko on osoitus siitä miten huolimattomasti luin erään toisen ketjun otsikon käydessäni läpi foorumin uusimpia kirjoituksia. Seurauksena että sisältökin sitten meni vielä nopeammalla pikakelauksella... Kesti lähes kolmekymmentä uutta viestiä ennenkun sattumalta huomasin mistä oikeastaan oli kyse.

Ja itse kysymykseen sanoisin, että itse en ole vielä tarvinnut, mutta ilmeisesti ne on mukavia kun niihin tottuu? Ehkä minäkin joskus kokeilen sitten joskus kun oma kroppa muistutta ennemmä juoksija kuin keskikehonrakentajaa.

Mukavaa viikonloppua kaikile!

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Otsikko on osoitus siitä miten huolimattomasti luin erään toisen ketjun otsikon käydessäni läpi foorumin uusimpia kirjoituksia. Seurauksena että sisältökin sitten meni vielä nopeammalla pikakelauksella... Kesti lähes kolmekymmentä uutta viestiä ennenkun sattumalta huomasin mistä oikeastaan oli kyse.

Öööh.. Multa meni tämä kappale nyt vähän ohi. Mitä nämä "juksutrikoot" ovat? Tarkoitat juoksutrikoita mutta olet kirjoittanut otsikon tahallaan väärin kun olet joskus ennen lukenut jonkun toisen otsikon väärin? Emmääää tajuu enää mistään mitään :smiley:

Öööh.. Multa meni tämä kappale nyt vähän ohi. Mitä nämä "juksutrikoot" ovat? Tarkoitat juoksutrikoita mutta olet kirjoittanut otsikon tahallaan väärin kun olet joskus ennen lukenut jonkun toisen otsikon väärin? Emmääää tajuu enää mistään mitään :smiley:

Juu osaan kyllä sujuvasti myöys tahattomasti kirjoittaa väärin, ja tässä foorumissa on tunnettu tosiasia että ketjun nimeä ei pysty muuttamaan kukaan muu kuin Seppo.

Hanki vaan juksutrikoot itsellesi. Minä pähkäilin pitkään kehtaanko ostaa, juuri syystä että vartaloni ei todellakaan sopinut trikoisiin. Lopulta ostin, ja niissä on todella hyvä juosta- paljon parempi kun verkkareissa tms. Eikä porukka mielestäni sen enempää tuijota kun ennenkään (ja ei, minulla ei edellenkään ole trikoo-vartaloa).

Ja itse kysymykseen sanoisin, että itse en ole vielä tarvinnut, mutta ilmeisesti ne on mukavia kun niihin tottuu? Ehkä minäkin joskus kokeilen sitten joskus kun oma kroppa muistutta ennemmä juoksija kuin keskikehonrakentajaa.

Seuraavalla kerralla, kun sataa vettä oikein kovasti, kokeile juosta ensin tuulipuvun housuissa ja sitten vaihdat trikoot jalkaan. Mieti olotilaasi juostessasi... Olen melko varma, että tämän kokemuksen jälkeen haluat hankkia juoksutrikoot:)

Eipä oo tullu ikinä ees harkittua moisten ostamista. Ei näytä mun mielestä ollenkaan hyviltä miesten päällä. Ainakaan sellaisten ihan ruipelojalkojen. Naisten päällä kyllä näyttävät mukavilta!

Voishan sitä kyllä käydä joskus vähän sovittelemassa liikkeessä että tuntuuko nuo jalassa niin hyvältä kuin jotkut sanoo... Tommoset talvitrikoot vois olla hyvät, kun ei noita kunnollisia talvijuoksuvaatteita oikein kaapissa ole.

Eipä oo tullu ikinä ees harkittua moisten ostamista. Ei näytä mun mielestä ollenkaan hyviltä miesten päällä. Ainakaan sellaisten ihan ruipelojalkojen. Naisten päällä kyllä näyttävät mukavilta!

Voishan sitä kyllä käydä joskus vähän sovittelemassa liikkeessä että tuntuuko nuo jalassa niin hyvältä kuin jotkut sanoo... Tommoset talvitrikoot vois olla hyvät, kun ei noita kunnollisia talvijuoksuvaatteita oikein kaapissa ole.

No kuvittelisin että aika harva juoksijamies niitä sen takia käyttää että näyttäisi jotenkin erityisen hyvältä.

Ne nyt vaan on huomattavasti käytännöllisemmät kuin tuulipussit.

No kuvittelisin että aika harva juoksijamies niitä sen takia käyttää että näyttäisi jotenkin erityisen hyvältä.

No ei, mutta mä olenkin jättänyt käyttämättä siksi että ne eivät näytä hyvältä :smiley:

Mutta kuten totesin, testataan nyt miltä ne tuntuu jalassa. Jos tuntuu hyvältä niin ehkä sitä itsekin voisi moisia käyttää. Yöllä kun juoksisi niin ihmisetkään eivät näe miten kamalalta ne näyttää mun päällä. :hali_hehe: