Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Keskiviikko 3.10


Pantse
 Share

Recommended Posts

Palauttelua pururadalla.

Oho, taas pääsen aloittamaan ketjun. No, jokatapauksessa eilisten vetojen jälkeen pientä palauttelua pk-hölkän merkeissä pururadalla. Sääri vähän jälleen muistutti olemassaolostaan, mutta viilennyshoito se puree kyllä, ja illan hierontasessio.

6.26 km; 40:34min; 143krt/min; 6:29 min/km

Link to comment
Share on other sites

Samoilla eväillä mentiin kuin Pantsekin. Palauttelua (maratonista)pururadalla kävely/hölkkä yhdistelmällä 9.5km - 1h 9min. Niin kevyelle tuntui meno, että olisi tehnyt mieli jo juostakin, mutta maltoin kuitenkin mieleni. Hölkkäilin varovasti vain alamäkiä vähän pidempiä pätkiä kuin eilen. Vauhti myös reippaampaa kuin eilen.

Link to comment
Share on other sites

Salitreeni:

Lämmittely:

15 min kuntopyörällä, vähän naruhyppyjä ja kokeeksi 5 min matolla juoksua (penikka ei vaivannut enää, mutta tämä viikko vielä pitää antaa sääriluulle lepoa juoksusta)

Kestovoimakuntopiiri: 4 keskivartaloliikettä, 6 jalkaliikettä ja 4 käsiliikettä 3*15-25 toistoa: n.1 tunti. Käsiliikkeitä pitää ruveta ottamaan mukaan että jaksaa sitten paremmin hiihtää kun on sen aika.

Päälle n. 500m uintia 10*50. Edellisen kerran olen uinut vissiin 1½ v sitten. (läträämistä ei lasketa)

Link to comment
Share on other sites

Kevyt kuntosali yläkropalle ja venyttelyt. Enismmäinen treeni sitten sunnuntain maratonin. Olo ja kroppa on ihan normaali. Nyt meinaan antaa jalkojen levätä koko lokakuun. Nyt tosin voisi ruveta tekemään reippaita kävelyretkiä, vesijuoksua ja uintia. Seuraava maraton saattaa olla vasta Tukholmassa....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy