Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Montrail

Recommended Posts

Tiedoksi, että Pirttimäki-Luukki-välillä on erään urheiluseuran majan (kyltissä lukee "....sommarstuga", en muista seuran nimeä) tienoilla metsäautotien rakennustyö. Tienoo on siksi hieman erinäköinen kuin ennen, mutta ei liene silti eksymisvaaraa. Opasteet näkyvät, kun on tarkkana.

(Kävin eilen reitillä hieman taivaltamassa, mutta en edennyt koko kierrosta.)

• Replies 1,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kesäyön Montrailille 17.6.2016 lähti 8 juoksijaa, Sirkka, Kiljander, Räikeälenkkeilijä, Hietsu, JyriV, Tony. pp-Pekka ja nyba. Sateisesta sääennusteesta huolimatta auringon laskuun ja Saaren Mustaan s

Montrailille lähti 5 naista ja 4 miestä  noin klo 9, mentiin varovaista vauhtia Pirttimäestä Luukkiin ja edelleen Väärälammen polun kautta Vaakkoin reitille. Kärki ole sen verran innokasta että Saaren

Montrail tuli vedettyä tänään aamusta. Reitti ei ollut entuudestaan tuttu ja juoksinkin kellon gps-viivan perusteella. Matkaa taittui 52,1km ja aikaa kului pissa- ja valokuvaustaukoineen yhteensä 4:42

Posted Images

Luukista lauantaina klo 9 lähdössä siis isi, villho ja AT23? Keli näyttää aika tiukalta, mutta ei taida lähdön aikaistaminen paljon auttaa kun ennusteen mukaan klo 6 on jo 23 lämmintä. Haenko sinut villho jostain kyytiin? Tulen itse Vantaalta, joten ei taida osua ihan matkan varrelle, mutta voin hyvin hakea sinut vaikka kotiovelta.

Onko reitti tuota sportstugan kohtaa lukuunottamatta muuten ihan selkeä eli opasteita seuraamalla pärjää hyvin?

Onko reitti tuota sportstugan kohtaa lukuunottamatta muuten ihan selkeä eli opasteita seuraamalla pärjää hyvin?

Joo, aika hyvin, mutta muutamassa kohdassa on mahdollisuus hieman juosta pitkäksi tai oikaista. Onhan teillä porukassa joku, joka on joskus kiertänyt reitin? Meettekö Kattilan kautta (suosittelen) vai "virallista" reittiä?

Mut ei tosiaan kannata stressata, kun porukassa on varmaan suunnistajiakin. Eikä tuolla nyt varsinaisesti suunnistaa tarvitse missään tapauksessa.

Googleen hakusanaksi "sportstuga" ja ensimmäinen linkki näyttää olevan: http://www.teknologforeningen.fi/ind...ut/sportstugan

Etusivun osoitetiedot ainakin viittaavat Nuuksion suuntaan.

Joo, nyt muistankin hämärästi, et olen joskus kyseiseen "kerhoon" törmännyt. Oiskohan itse rvl joskus puhunut?

Joo, aika hyvin, mutta muutamassa kohdassa on mahdollisuus hieman juosta pitkäksi tai oikaista. Onhan teillä porukassa joku, joka on joskus kiertänyt reitin? Meettekö Kattilan kautta (suosittelen) vai "virallista" reittiä?

Mut ei tosiaan kannata stressata, kun porukassa on varmaan suunnistajiakin. Eikä tuolla nyt varsinaisesti suunnistaa tarvitse missään tapauksessa.

Komppaan Hietsua kaikkien yhden kerran kokemuksella. Välillä Luukki-Salmi on eniten harha-askeleiden mahdollisuutta ja pientä tarkkaavaisuutta tarvitaan. Joitain kilometrejä Luukin jälkeen tullaan Rinnekodin alueelle ja maantieosuuksille. Sielläkin on merkkejä muistaakseni sähkötolpissa ym., mutta ei haittaa jos on Reitti2000 merkinnöin oleva kartta. Samoin tuolta maantieosuuksilta poistuttaessa matkalla Salmiin on muutama yllättävä käännös, joissa kannattaa olla tarkkaavainen. Kattila-Haukkalampi valinta on kiva, mutta jos sen missaa niin on kuitenkin reitillä. Muuten simppeliä, tuon sportstugan alueesta en osaa sanoa. Toivottavasti tulee hyvä ja positiivinen reissu.

Mitä omaan tilanteeseni tulee, niin kävely saamillani kyynärsauvoilla on edelleen turvallisemman tuntuinen vaihtoehto, vaikka ortopedi eilen sanoi että jätä ne vaan vaikka heti pois. Eilen liimasiteesen mennyt nilkka ja iso osa sen ympäristöä on tummanpuhuva, murtumia ei sentään ole. Tuskin parannun lauantaiksi.

Luukista lauantaina klo 9 lähdössä siis isi, villho ja AT23? Keli näyttää aika tiukalta, mutta ei taida lähdön aikaistaminen paljon auttaa kun ennusteen mukaan klo 6 on jo 23 lämmintä. Haenko sinut villho jostain kyytiin? Tulen itse Vantaalta, joten ei taida osua ihan matkan varrelle, mutta voin hyvin hakea sinut vaikka kotiovelta.

Edelleen tulossa. Missä päin Luukkia tapaamme?

Minä olen kyllä näillä näkymin valitettavasti feidaamassa tämän reissun - olen tässä nyt viikon seuraillut sääennustetta ja tuollainen ennustettu +25 on mulle pahin mahdollinen keli. Näillä keleillä mä hikoilen niin saakelisti, että minusta ei varmasti ole ~50 km matkan juoksijaksi lauantaina. Kaikki kilometrit maratonin jälkeen ovat minulle muutenkin tuntematonta, joten en ehdoin tahdoin aloita ultrahupailuja minulle epäsuotuisissa olosuhteissa.

Minä olen kyllä näillä näkymin valitettavasti feidaamassa tämän reissun - olen tässä nyt viikon seuraillut sääennustetta ja tuollainen ennustettu +25 on mulle pahin mahdollinen keli. Näillä keleillä mä hikoilen niin saakelisti, että minusta ei varmasti ole ~50 km matkan juoksijaksi lauantaina. Kaikki kilometrit maratonin jälkeen ovat minulle muutenkin tuntematonta, joten en ehdoin tahdoin aloita ultrahupailuja minulle epäsuotuisissa olosuhteissa.

Onhan toi ennustettu keli vähän tiukka tosiaan, mutta minulla ei ainakaan ole kiirettä, joten täytyy ottaa rauhallisesti.

Näemme Luukin parkkipaikalla lauantaina yhdeksältä.

Roger.

Toivotan hyvää helle-Montrailia kaikille matkaan lähteneille. Täyden lenkin kiertävät lienevät nyt Salmessa täyttämässä juomapullojaan, jolleivät ole jo lähteneet jatkamaan matkaa kohti Haukkalampea. Itsekin suunnittelin lenkille mukaan lähtemistä, mutta sen verran aiheutti vasemman jalan etuvarvas ongelmaa eilisellä iltalenkillä, että päätin siirtää Montrail-lenkin tuonnemmaksi. Mutta heinäkuun lopulla tai viimeistään syksymmällä aion kyllä Montrailin käydä kiertämässä.

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy