Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 40


 Share

Recommended Posts

MA:

- pyöräilyä 17 km

- punttisali 1 h 15 min

TI:

- pyöräilyä 11 km

- juoksua 3,5 km PK. Jäi kesken vatsaongelmien takia. Noh, huomenna on päivä uus. :)

KE:

- pyöräilyä 17 km

- punttisali 1 h

- juoksua 3,5 km PK

TO:

- pyöräilyä 11 km

- Lepopäivä. Tuntuu että tulis kipeäksi, niin päätin levätä. Viikonloppuna olisi tärkeitä treenejä, kun juoksukilsoja vasta 7 tällä viikolla. Toivottavasti huomenna olo parempi.

PE:

- pyöräilyä 17 km

- punttisali 1 h 15 min

LA: lepo/sairastelua

SU:

- Juoksua 8,5 km VK

Link to comment
Share on other sites

Viikko 3 lähtölaskennassa kohti maratonia. Tarkoituksena tehdä vielä muutama reippaampi treeni ja päättää syksyn isommat harjoittelut sunnuntaiseen Pirkan hölkkään, 33km maastojuoksuun.

Koitetaan olla viime viikkoa viisaampia, ja tehdä harjoitukset palautuneena niin ei tule enää pakkolepoja....:ballchain:

Ma Juoksu n. 14km tasav. n. 55min ja 156. ok!

Uinti yht. n. 2600. Tonni pk:ta alkuun ja sitten ohjatusti voimaa

ja nopeutta.

Ti 60min kuntopyörä. 10min pk / 40min mäkiohjelma/10min pk

Ke Lepo

To Juoksu n. 18km sis. 10 x 4min kovaa

Pe Uinti 2700m lähinnä pk, vähän tekniikkaa ja piikkejä

La 3km juoksu, pari kiihdytystä

Su 33km maasto, Pirkan hölkkä. 2,14 / 160

Link to comment
Share on other sites

2 vko Vantaalle. Tällä viikolla määrä puoleen ja tehot ennallaan. Ensi viikolla määrä 15% ja tehot tappiin.

Ma: Lepo

Ti: TV Kevyt 9.6 km, 6:19/km, 116 (64%). Kova viikko tuntui vielä vartalossa, muttei jaloissa. Menee siis oikein hyvin, kopkop.

Ke: Lepo

To: TV Kevyt 11.9 km, 5:45/km, 125 (69%) Kohta sais se kuntohuippu jo tulla näkösälle. Kaikki ei ole vielä esillä, toivon mukaan.

Pe: Lepo

La: TV Kova 7,0 km, 4:32/km, 163 (90%). Alkulämmittely: Mersulla Leppävaaran kiharalle, 10 min, ja lämmityslaite +25 C, sitten yksi kiekka hölkäten. Jäähdyttelynä yksi kiekka hölkäten ja Mersulla kotiin, lämmönsäädin nyt +18 C. Sivupersoonani mukaan tämä olisi kisavauhtia, mutta itse otan siihen kantaa vasta ensi viikolla.

Su: Kevyt pyöräily vaimon kanssa 1:04. Ylä&keskivartalojumppa 3*200+ sekä jalkojen venyttelyt pitkällä kaavalla.

Yht. 3:44 liikuntaa, josta juoksentelua 28,4 km, eikä kuntohuipusta tietoakaan.

Link to comment
Share on other sites

Viidenkympin viikko, johon mahtui tasooni nähden kovahkoja treenejä kolme

Pari lenkkiä PK tasolla ja yksi täysillä ja kaksi selvästi yli ae - tason.

Vauhtia olen yrittänyt viikon aikana saada vähän lisää ja vitosen enkka toteutui. 4:08 / km. Parannusta / km n. 8 s.

Vuosi sitten 14 km 5: 01 / 152.

Tänään 13,6 km 4:42 / 154

Tuota voisi tietty myös pitää maratonilla jonkinlaisena aloitusvauhtina. ½ - mara kun meni n. 4:30 km - vauhdilla

Kuorma tuntuu tänään jaloissa lievänä särkyä ja ensi viikolla sitten huilailaan, josko se Vantaa menis tavoitteeseensa. Eli 3:29:59..

Link to comment
Share on other sites

MA: sauvakävely 75 min

TI: kuntosali 60 min

KE: vesijuoksu + vesijumppa 90 min

TO: remmastusta Tavastialla Tähkän keikalla :026:

PE: remmastusta Kouvolassa Irinan keikalla :026:

LA: sauvakävelyä 120 min

SU: niska/selkäjumppa 45 min + lihaskuntojumppa 60 min

Pitäisköhän mun lopettaa tän päiväkirjan pitäminen täällä juoksufoorumilla kun nää mun viikot on niin naurettavia täällä varsinaisten harrastajien joukossa.......:embarassed:

Link to comment
Share on other sites

Pitäisköhän mun lopettaa tän päiväkirjan pitäminen täällä juoksufoorumilla kun nää mun viikot on niin naurettavia täällä varsinaisten harrastajien joukossa.......:embarassed:

Älä hulluja kirjoittele. Tossahan on joka päivälle yksi treeni, ja monipuolistakin näyttää toiminta olevan. Jos tämä "rakas harj..."-ketju menis kilpajuoksuksi, niin kyllä ite lopettaisin kirjoittelun ja lukemisen.

Nimim: 1 harjoitus tälle viikolle

Link to comment
Share on other sites

Älä hulluja kirjoittele. Tossahan on joka päivälle yksi treeni, ja monipuolistakin näyttää toiminta olevan. Jos tämä "rakas harj..."-ketju menis kilpajuoksuksi, niin kyllä ite lopettaisin kirjoittelun ja lukemisen.

Nimim: 1 harjoitus tälle viikolle

Juma ! Olet sentään jo päässyt liikkeelle. Mahtaa palautuminen kestää ?

Link to comment
Share on other sites

Ma: Lepo, illalla International Spartathlon Association Awards Ceremony Titania Hotelissa

Ti: Paluu Suomeen Wienin kautta Ateenasta

Ke: Lepo

To: Lepo

Pe: Lepo

La: Kävely 8,3 km (10.47/km) + kävely 8,3km (9.28/km)

Su: Kävely 13,2 km (9.01/km)

Juoksu 0 km Kävely 29,8 km

Ulkoilu 4h 47 min.

Vasen jalkapohja on edelleen arka ja kipeä mutta onneksi nyt pystyn kävelemään. Ensi viikolla aion kokeilla juoksua varovaisesti.

Link to comment
Share on other sites

Juma ! Olet sentään jo päässyt liikkeelle. Mahtaa palautuminen kestää ?

Varovasti pyörittelin vaan tota vispilää, ja sillä meinaan jatkaakin. Nyt pitäis osata ottaa kevyesti pitkään, niin parempi tulis.

Päänuppi on edelleen kun Tysonin kanssa ois matsin ottanut, mutta niin kuulu olevan toisellakin siellä helteessä hortoilleella, kun tänään soitin. Joten kaikki hyvin: Aivot muusina, jalat liikuntakunnossa.

Link to comment
Share on other sites

Ma: 5,5 km AVG 114 MAX 129

Ti: 4,3 km 4:35/km AVG 140 MAX 147

Ke: Ilonpitoa laivalla

To: Kun illalla juo hilpeenä kaljaa, niin aamulla sitä on kalpeena hiljaa

Pe: Saunalenkki kävellen

La: Maastoultraa 3*4,6 km Sykkeet VK- ja MK-alueella

Su: Lepoa ja kipeitä jalkoja. Saunalenkki kävellen, n. 5 km

Yhteensä 23,6 km

Link to comment
Share on other sites

Ma: a:-

i: 10km/4.35+40min lihaskunto

Ti: a:-

i: 18km/4.42, vipat 3km 3.45-4.00

Ke: a:

i: 7x1km/2,5min(3.16-3,06, ka 3.12)

To: a: 10km/4.47

i: Hieronta

Pe: a: 40min lihaskunto

i: 18km/4.43,vipat 3km alle 4.00

La: a:-

i: 3x4km/5min, eka 4kkm ka. 3.28,5, toka ka 3.21,5, vipa ka. 3.15

Su: a: -

i:10km/4.31+40min lihaskunto

Yht 104km

Kunnossa ollaan kohti Frankkea....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy