Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lauantai 29.9.

Kalza
 Share

Recommended Posts

11,5km rauhallista tassuttelua. Sykkeistä ei tietoakaan kun mittari sano sopimuksensa irti ja meni ihan jumiin heti alkuun :angry:.

Suunnitelmissa oli tehdä pitkä tänään, mutta edellisten päivien tanssitunnit oli jumittanu jalat niin kivasti, ettei nekään suostunu yhteistyöhön enää pidempään. Eli tänään oli oikein jumituspäivä mulla :icon_rolleyes:

Viikon pitkä takana:

167mins, 29,2kms, av hr 143 (sykemittari nollitti ekat 4,3km),pace avg 05:55. Enempi blogissa kun tokenen.

Muut hyvät uutiset:

102 kms tällä viikolla.

309 kms tässä kuussa.

1965 kms tänä vuonna tähän mennessä (ei mennytkään vielä 2000 kms rikki, niin kuin olin aiemmin laskenut...väärin).

Ensinnä, hienoa jogger. Hyvin kyllä oot pistellyt jalalla koreasti tällä viikolla :thumbsup:

Itse tein peräti jo viikon toisen lenkin. Ja yritin kevyesti taivaltaa, mutta lenkin puolivälissä piti unohtaa alle 140 keskisykkeet, koska elimistö halusi kovasti päästä tyhjentelemään. No kiristin sen verran vauhtia, ettei tarvinnu pusikon kautta kiertää. Joten keskisykkeet pompsahti sen ansiosta yli 140:n, tosin lasken nämä vielä pk-sykkeiksi.

7.6 km / 49:02 / 6:27 min/km / avg. 145