Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Haaste

Fanny Maria
 Share

Recommended Posts

Mulla on melkeen aina ollut jos jonkinlaista estettä etten ole saanut luovuttaa, mutta tänä vuonna olen sentään jo kolme kertaa käynyt. Eli varmaan saman verran kuin yhteensä aikasempina vuosina! Tuli muuten taas päivät täyteen, eli ens viikolla se on taas luovutuksen paikka.

Koulussakin on joku hyvinvointiviikko ja veripalvelu tulee paikan päälle, mutta epäilyttää ettei niillä ole jäätelöä mukana, vaikka jotain tarjoilua lupailevat. Viimeksi kun loppukesästä kävin luovuttamassa niin sitä jäätelöä vielä sai, pitänee käydä tarkastamassa tilanne paikanpäällä. On siellä sentään aina hyviä kolmioleipiä ja juomia, eli kannattaa mennä!

Niin ja muistakaapa tämä nettisivu http://www.haaste.fi/

Siellä voitte lähettää haasteen kaikille ystäville, sukulaisille, työkavereille, naapureille ja muille tutuille ja tuntemattomille :vrolijk_26:

Viime vuonna olin Kampin toimipisteessä vihoviimeinen luovuttaja ennen joulutaukoa (vai olinkohan toiseksi viimeinen, no, kuitenkin). Poikkesin ollessani matkalla Kampin pikavuoroterminaalin kautta maakuntiin joulua viettämään. Laittoivat muovipussillisen voileipiä mukaan, niitä kun oli jäänyt eikä niitä sitten enää muutaman päivän päästä olisi kenellekään voinut tarjota. :party0021:

Viime vuonna olin Kampin toimipisteessä vihoviimeinen luovuttaja ennen joulutaukoa (vai olinkohan toiseksi viimeinen, no, kuitenkin). Poikkesin ollessani matkalla Kampin pikavuoroterminaalin kautta maakuntiin joulua viettämään. Laittoivat muovipussillisen voileipiä mukaan, niitä kun oli jäänyt eikä niitä sitten enää muutaman päivän päästä olisi kenellekään voinut tarjota. :party0021:

Hih, pitääköhän itsekin koittaa ajoittaa joulun tienoilla käynti noin hyvin :smiley:

Täällä pohjoisessa sai vielä jäätelöäkin ... ja sitä multivitamiini tuoremehua ... Nam :)

No siinä tapauksessa pitänee yhyttää itsensä luovuttamaan... Jokunen vuosi sitten toimin työpaikallamme Veripalvelun yhteyshenkilönä, mutta lastenhankinnan myötä sekin jäi. Hävetti silloinkin, kun 600 henkilön talosta ei saatu edes 50 luovuttajaa.

Kuinka moni muuten on itse saanut luovutettua verta?

:happy0184: Täällä yksi!

No siinä tapauksessa pitänee yhyttää itsensä luovuttamaan... Jokunen vuosi sitten toimin työpaikallamme Veripalvelun yhteyshenkilönä, mutta lastenhankinnan myötä sekin jäi. Hävetti silloinkin, kun 600 henkilön talosta ei saatu edes 50 luovuttajaa.

Kuinka moni muuten on itse saanut luovutettua verta?

:happy0184: Täällä yksi!

Vielä ei onneksi ole ollut tarvetta, mutta ei voi tietää :snoopy: .

Tossa kohta puolin on tulossa opiskelijaviikko ainakin Jyväskylän Veripalvelussa ja silloin on taas tarjolla hernaria. Ja kyllä täällä ainakin on ollut koko kesän jätskiä tarjolla. Tosin itsehän en ole koskaan luovuttanut, vaikka lähisukulainen on siellä töissä. Suutarin lapsella ei ole kenkiä ja niin eespäin...