Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Jos joku toinen päättäis

unaz
 Share

Recommended Posts

• Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kuulkaapas ihmiset, minulla on ihana mies, mutta hän inhoaa sellaisia naisia, jotka ei osaa päättää. Onko päättämättömyyden vihaaminen kuinka yleistä miesten keskuudessa? Tai naisten?

Tunnustan, että ärsyttää toisten päättämättömyys. Itse kun tuppaan menemään ja miettimään (ehkä) jälkeenpäin... Eikös elämässä ole parempi katua tekojaan kuin tekemättä jättämisiään? Siis jos katua tarvitsee ollenkaan :icon_rolleyes:

Mun pitäis päättää, lähdenkö pitkälle lenkille sunnuntai-aamuna klo 8 vai maanantaina suoraan pitkän työpäivän päälle klo 17.30. Kumpikaan ei houkuta, mut jos aion Vantaan maralle, mun on nyt jompikumpi valittava, muuten jää pitkis kokonaan juoksematta HCM:n ja Vantaan välillä. Joku sanoo tietty heti, että aamulenkki, mut mietipä, jos pelkäät hulluna karhuja (ja aamutuimaan niitä täällä Vihdissä suorastaan vilisee ;)), ja muutenkin aamulenkki on nihkeetä kamaa (jalka ei nouse ja sykkeet on tapissa ja kiva ois vain kääntää kylkeä...), kumman pahan valitsisit? Lenkin jälkeen olo on tietty molemmissa tapauksissa silkkaa euforiaa, eli paha tässä tapauksessa on vain liikkeellelähtö.:snoopy: